Lars B. Frostad Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 De som ble alt for skuffa, får heller ta seg en liten pause fra "FS-jobbingen" og tenke på at GTA: San Andreas kommer om 2 uker (10.Juni), finnes alltids noe å glede seg over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jøss, regner du i uker ennå? Hos meg går det i timer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 He he!!! Såpass ja, er tydeligvis ikke bare jeg som venter på å slå kloa i denne DVD-plata ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 De som ble alt for skuffa, får heller ta seg en liten pause fra "FS-jobbingen" og tenke på at GTA: San Andreas kommer om 2 uker (10.Juni), finnes alltids noe å glede seg over. Gleder meg egentlig mere til det enn en ny fs versjon...så det skal bli deilig å endelig få prøvd det...skal på konsert med ei jeg dater både dagen det kommer og dagen etterpå, pokker, må jeg vente enda et par dager med å få prøvd det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg håper uansett at neste FS (uansett når den kommer) vil bli sluppet på DVD-plate, istedet for x antall CD-R plater. Så kan man håpe på at de utnytter HELE DVD-platen, slik at terreng osv. er mange ganger bedre enn i dag (det er ihvertfall lov å drømme...) Ellers har jeg lest på diverse andre internasjonale-forum, at mange tror det faktisk ikke kommer noen ny FS neste år heller!!. Det blir ihvertfall spennende å se, når det blir sluppet mer info om neste FS-versjon fra Microsoft selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 De som ble alt for skuffa, får heller ta seg en liten pause fra "FS-jobbingen" og tenke på at GTA: San Andreas kommer om 2 uker (10.Juni), finnes alltids noe å glede seg over. Tror du det er tilfeldig at min siste ordinære undervisningsdag før ferien er den 10.? Neppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 He he, flaks for deg da Magnus - at skolen din "samarbeider" med Rockstar slik at siste undervisningsdag og releasen stemmer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hehe, og den originalt siste skoledagen var dagen etter BF2-release Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.