Gå til innhold

Spottested i USA?

Gjest

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette innlegget, men håper det er greit at det ble her. Hvis ikke så er det bare å flytte det

------------------------------------------------------------

Men, jeg skal til høstferien ned til USA igjen. Det ligger ann til at vi først drar ned til St. Maarten. Etter det drar vi videre til leiligheten vi har i Florida og blir der resten av ferien. MEN, er det noen som vet om noen fine flyplasser i USA som egner seg til å spotte på? Er det noen fine spottesteder på Miami flyplass?

Hvis det ikke er fint på Miami, så kanskje noen vet om andre flyplasser det er fint å spotte ved i USA? Er jo flere ferier ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville prøvd meg på spotting der for øyeblikket.. Sist gang jeg var i Florida, sto jeg ved approachen til Orlando Int'l.. Ble der stoppet av en fra US Air Marshals, som forhørte oss på stedet om hva vi gjorde der(Kona og meg). Fortalte at jeg filmet approacher og landinger.. Det ble ikke sett på med blide øyne... Måtte oppgi full personalia, samt forlate stedet med en gang.. En halv time senere dukket han opp på hotellet vårt, denne gang med to uniformerte politipatruljer, og atter en gang måtte vi vise frem pass, flybilletter osv... Så ikke bare bare å spotte der for tiden nei...

Men for all del.. Ta sjansen du ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har blitt utrolig strengt i USA etter Bin laden var på tokt.

Leste f.eks at det var snakk om å kontrolere samtlige av passasjerene som kun skulle fly igjennom amrikansk luftrom!

Men over til spm ditt håvard; har du prøvd å søke litt på nettet? i værste fall så kunne du jo ha forhørt deg med informasjonen på flyplassen så du slipper å få purken på hotell døra ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville prøvd meg på spotting der for øyeblikket.. Sist gang jeg var i Florida, sto jeg ved approachen til Orlando Int'l.. Ble der stoppet av en fra US Air Marshals, som forhørte oss på stedet om hva vi gjorde der(Kona og meg). Fortalte at jeg filmet approacher og landinger.. Det ble ikke sett på med blide øyne... Måtte oppgi full personalia, samt forlate stedet med en gang.. En halv time senere dukket han opp på hotellet vårt, denne gang med to uniformerte politipatruljer, og atter en gang måtte vi vise frem pass, flybilletter osv... Så ikke bare bare å spotte der for tiden nei...

Men for all del.. Ta sjansen du ""

Hjelpe meg, de er jo blitt helt syke av desperat i nøtteskalla der borte! "" Takk for advarselen, da blir det nok ingen spotting der! Vet fra før at det blir mye bråk hvis du tar bilde fra innsiden av flyplassen , men at de er så desperate fra utsiden også blir bare dumt! USA har jo en del fikse ideèr i huet sitt fra før, så dette var ikke overraskende

Jonas: Har ikke søkt etter informasjon eller noe sånt, men ettersom jeg har sett mange bilder på airliners.net tatt i USA, så tenkte at de hadde roet ned galskapen litt... men det har de ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...