Gå til innhold

Er jeg en nostalgiker?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med i dette forumet i flere år nå, og jeg må si at det har, som så mye annet forandret seg.

Ikke alt er positivt etter min mening.

Tidligere så dreide de fleste av innleggene seg om ting som kun var rettet mot selve simmingen. I dag er det flere og flere innlegg som omhandler helt andre ting, slik som om man skal være velkommen som jente????

Hva er nå dette for slags tøvete spørsmål i år 2000?

At ett slikt innlegg skal få så stor oppmerksomhet, tyder på at ting har endret seg i dette forum.

Jeg kan som eksempel si at jeg postet ett innlegg i vår, med spørsmål om hjelp til å se hvordan andre gjennomførte flyvningen på en navnsatt flyplass med ett bestemt fly. Jeg fikk så vidt jeg husker 3 svar på innlegget, ingen av disse inneholdt den beskrivelsen jeg ba om, ett av svarene henviste til en eller annen dansk adresse.

La så være, jeg har selvsagt ikke noe krav på å få svar på mitt innlegg, men jeg kan jo nevne at innlegget etter mitt var fra flightsim girl eller noe slikt, med spørsmål om noen skulle ut å fly i sommer. Dette innlegget fikk minst 30 svar.

Dersom det høres ut som om jeg er sur for at jeg ikke fikk flere svar på mitt innlegg den gang, så har man misforstått mitt inlegg. Dette er skrevet fordi jeg føler at jeg ikke lenger har det samme igjen for å lese innleggene som før.

Jeg tror at det fortsatt er mange av leserene i forumet som er nybegynnere og som har stor nytte av å lese innlegg som ikke bare har med maskinutrustning, pjatt om jenter er velkommen her (noe de selvsagt er), filmer på en eller annen kanal som slett ikke alle har tilgang til etc.

Med Vennlig hilsen

Steinar Jansen

[Endret av Steinar J 17-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg har ett etternavn, Det lyder Jansen. Årsaken til at mitt brukernavn er Steinar J, er at da jeg skulle registrere meg i det nye forumet, så fikk jeg ikke til å registrere hele navnet mitt, og etterpå har jeg ikke klart å endre brukernavnet.

Kan noen kan fortelle meg hvordan det gjøres, uten å måtte slette det gamle for så å registrere nytt.

Når jeg undertegner med bare fornavn, så er det gammel vane (fordi det er det jeg bruker å gjøre når jeg skriver til venner).

Beklager

Steinar Jansen

 

[Endret av Steinar J 17-10-2000.]

[Endret av Steinar J 17-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Steinar J:

Kan noen kan fortelle meg hvordan det gjøres, uten å måtte slette det gamle for så å registrere nytt.

Det må jeg gjøre manuellt siden brukernavnet er index i dette systemet. Bare send meg en mail med gammelt og nytt brukernavn så skal jeg fikse det for deg.

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Steinar.

Det er interessant det du skriver.

Men vi må være klar over at innleggene som postes i forumet først og fremst interesserer forfatteren. De som skriver i forumet er fra 14 til 60 år, hvor noen er nærmest språkprofessorer, og noen klarer ikke å stave 2 ord etter hverandre uten å skrive feil. Derfor må vi innse at folk finner det for godt å poste litt av hvert. Men felles for alle er en interesse for fly, flyving og flightsim på et eller annet nivå. Jeg synes det er flott at forumet har spennvidde og omhandler andre ting enn kun flightsim.

Imidlertid synes jeg det er beklagelig at enkelte har så lav takhøyde at forumet fylles med lange topics jfr det du snakker om vedrørende denne jenta. Det er jo utrolig. Hvis folk ikke har noe positivt å bidra med angående en streng, så burde de holde fingrene av tastaturet. Da ville forumet bli enda mer brukbart.

Litt teit at jeg skriver dette, for nå er jeg med i gjengen.

Hilsen Roger

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar Jansen,

Selvfølgelig er dette i utgangspunktet et tøvete spørsmål, men du har nok ikke fått med deg Del 1 i denne saken, en annen lang topic som nå er fjernet, og som er bakgrunnen for tråden jeg startet.

Forøvrig registrerte jeg endel opprør mot dette innlegget mitt, forhåpentligvis ikke fordi vi tydeligvis klarte å skremme bort Anita Hagen herfra, men p.g.a. min kritikk mot administrator.

Så får vi se da i dette forumet, om nye medlemmer, uansett kjønn, blir noe bedre behandlet om de skulle komme i skade for å bruke en litt feil uttrykksmåte.

H.Bø

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...