Andrè Amundsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Meg og min kjæreste har nå bestemt oss for at vi muligens skal nedover til Egypt førstkommende Juni. Og derfor lurer jeg på om det er Novair Airbus som flyr charter fra Gardermoen ned til Egypt, stemmer dette? Og noen som vet om noen flyplasser til Egypt, i Flightsimultaor Takk så meget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hmm reise selskap dere reiser med ?... Ving, Saga eller hva ? My Travel og SAS Braathens flyr til Hurghada, Air Memphis flyr til Sharm El Sheik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 hmm reise selskap dere reiser med ?... Ving, Saga eller hva ? My Travel og SAS Braathens flyr til Hurghada, Air Memphis flyr til Sharm El Sheik Ops, glemte dette! Er Sagesolreiser vi skal med ja, Stian. Syntes det stod Noviar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Reiser du med Saga Solreiser i juni fra Oslo, reiser du med My Travel. Reisetid 5timer,5 minutt. Novair stopper sine flygninger for Saga Solreiser i mai. Hvis ønsket er stort om å reise med Novair, kan du bestille reisen med Apollo. Med hilsen Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 MyTravel skal vel være mer behagelig en Novair, så tror ikke at jeg ville byttet gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 MyTravel skal vel være mer behagelig en Novair, så tror ikke at jeg ville byttet gitt Hva tenker du på " mer behgalig" klart, My Travel er prinsen oppe i himmel men, Novair, er jo like behagelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Shorouk Air fly og til Sharm. Anbefaler IKKE dem!! Alt stoffet inni setet var tatt på det setet jeg skulle sitte på! Det var ikke nok einplass til en 13-åring engang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 MyTravel skal vel være mer behagelig en Novair, så tror ikke at jeg ville byttet gitt Akkurat motsatt gitt... MyTravel putter f.eks. 211 passasjerer i sine A321, i Novair har vi satt inn 199 seter istedet. Tror jeg vet hva jeg hadde valgt da, og den benplassen merkes!!.. I tillegg er våre A321 så og si fabrikknye, og er svært populære blant passasjerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Novair suger big time...begge gangene (opp og ned) så var flyet flere timer forsinka pga "teknisk" svikt... Fløy Oslo-Sharm El Sheikh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da har du nok bare hatt max uflax, Novair har faktisk svært lite delays sammenlignet med mange andre selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Godt mogleg.. snakkar kun ut av eigne erfaringar i denne saka :-) SJølv om forsinkelsen når me skulle nrodover ikje var så galen.. "kun" 4 timar og me fekk beskjed allereie til Frokost slik at me slapp å reise til flyplassen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Selv fløy jeg SAS (737) til Egypt, og Egypt Air (eldre 767) mellom de forskjellige byene.. Funka fint det og :-) Ikke noe å si på servicen eller flyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.