Sten Arne Bryde Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkurat inne på siden til Flesland airshow, der har detikke vært noe oppdatering på hva som kommer siden februar. er det noen som har noe mer info ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lurer på det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Siden er oppgradert ser jeg.. En interessant fly for meg: A-10 Thunderbold II Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 hmm, er det kommet noe ny side ?? På www.bergenairshow.no står det følgende å lese: Her vil vi holde dere løpende informert om hvilke fly som er bekreftet. Pr 28. februar 2005 F-58 Hawker Hunter DH-100 Vampire Wing Walking - Grumman 164 Ag-cat AT-6 D Harvard Dakota DC-3 Bücker Jungmann DH82 Tiger Moth PT19 Cornell Yak 52 Reynolds WildCat Special Sikorsky S-92 Saab Safir Cessna O-1 Birddog PA19-90 Army Cub Extra 230 RANS S-9 Chaos Max Holste Broussard L -4 Grasshopper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da ville jeg vurdert å trykke Ctrl-F5 var jeg deg... Dette er liste jeg får opp der inne... Danish Air Transport ATR42 Yak 52 Bücker Jungmann PA19-90 Army Cub Bleriot XI 1909 og Tummelisa Sikorsky S-92 Norsk Helikopter AS DH82 Tiger Moth PT19 Cornell Os Aero Klubb Seilfly RANS S-9 Chaos Cessna O-1 Birddog AT-6 D Harvard Grumman 164 Ag-cat Hawker Hunter Extra 230 Max Holste Broussard L-4 Grasshopper DH-100 Vampire Dakota DC3 Christen Eagle F-16 demo fra RNoAF Lynx fra RNoAF Bell 412 fra RNoAF P-3 Orion fra RNoAF A-10 Demo team fra USAFE Fallskjermhopping Paraglider og hanglader demo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ctrl+f5 trykket, og ingen endring. men flott du limte inn ny liste Håper det kommer noe morro som EFA eller no i den duren. Hadde vært morro Klart A-10'ern er morsom den også (the only military fighterbomber that takes birdstrikes in the rear..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Om du bruker IE er det enten F5 eller ctrl + r du må trykke for å oppdatere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Eller ctrl + F5 som nevnt tidligere. Da laster du siden helt på nytt og ikke fra cachen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Kult Da funker det igjen, ser siden har fått en dramatisk ansiktsløfning også Jeg skal over [image]http://www.arcforums.com/forums/html/emoticons/newbanana.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Raaen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Da er det bekrefet at "Frecce Tricolori" kommer til Bergen airshow!! Dette er en italiensk oppvisningsgruppe med 9 aeromacchi 339 fly...Sist gang jeg så disse gutta var på Gardermoen 1994.....Og det var tøft! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 oboy!!! Dette må være årets høydepunkt! Vi flysimmere burde møtes et sted den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Da er det avgjort, jeg kommer til Flesland om jeg så må sykle!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tore: (Da er det bekrefet at "Frecce Tricolori" kommer til Bergen airshow!!) Hvor kommer denne bekreftelsen fra? Eneste på Frecce Triccolori sin hjemme side er Oslo 28/08. Kan være en tyrkleif... men vi får se... http://www.freccetricolori.org/default.asp Så Frecce Triccolori I Frankrike, Salon de Provence under Patrouille de France sitt 50års jubileum. 2 år siden. Var bare for inviterte og masse fly. Alle de store europeiske Aerobatic teams. mvh Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det ble skrevet i Bergens Tidene at de kom. Bergen Airshow siden er ikke den som oppdateres ofte så at det ikke står der betyr ikke noe. Det skal visst være mer på gang, men hva det er har jeg ingen peiling på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Raaen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Til Ørjan: Det er ikke verre enn å gå til hjemmesida til flystevnet: bergenairshow.no Der står de under flyoperativt program...Kan vel ikke bli særlig mer offisielt enn det vel....? Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det kom ikke opp før nå nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Raaen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 det har vært oppe siden i ettermiddag eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei alle sammen! Hjemmesidene til www.bergenairshow.no oppdateres nå fortløpende. Etter en stillstand fra februar, vil det nå bli mye mer info tilgjengelig på disse. Bekreftelser av fly/grupper som skal delta kommer hele tiden. Husk at det er sendt ut mange innbydelser til fly/team, og det tar alltid tid å få tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Frecce Tricolori og A-10 demo greiene kunne vært artig å sett, men gidder nok ikke dra helt til Bergen bare pga det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.