Gå til innhold

Skryt


Frode Sørhus

Anbefalte innlegg

hmmm vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Rimelig oppgitt ja...

 

Speedbird 812, Norshuttle 812, DHL 812

 

Betyr dette Tom Arne at du kaller deg for NAX812 på VATSIM, for hvis det er rett, så må vel jeg finne meg et nytt callsign. ""

 

 

Så jeg avslutter med dette

 

"Sarkasme er tilfluktsted for et svakt sinn"

 

Husk det folkens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Mest aktive medlemmer

Kanskje vi skal bruke brødsaksa på en mer vettug måte istedet da... ""

 

Du skjønner det at jeg forstår det sånn at dere her inne råtter dere sammen når slike kommentarer kommer ifra en "outsider"

Når du som en "outsider" kommer og kaller folk for nazi, må du jo nesten regne med å få litt pepper for det eller hva? Er jo ikke rart folk blir sinte når de blir kalt nazi.

 

Og hvorfor skal du komme med usaklig kritikk? Er det bare for å lage jævelskap? Venter spent på svar.

 

Jeg kan heller ikke se hvor personangrepene du sikter til er. Mener du kanskje den usaklige kritikken du har fått? "" Det å kaste bensin på bålet her er vel kanskje ikke så veldig smart av deg, da det mest sannsynlig kun er deg det kommer til å gå utover.

 

Men et forum skal folk ha forskjellige meninger og tørre og snakke om de.

vis alle hadde samme mening hadde vi jo ikke trengt et forum.

Såklart det er bra at folk har forskjellige meninger, men det er forskjellige måter å få frem meningen på.

 

Når det gjelder antall timer på vatsim så er det nok fordi den med 17 timer er en ny konto, jeg hadde litt problemer med å finne id'n min til den gamle og trodde denne var slettet.(Noe som den er nå)

[ironi] Den har vi ikke hørt før [/ironi]

 

 

Edit

 

Det er så godt som null unger som sitter ATC i Norge, og den eneste som fremstår som en unge i denne diskusjonen må være deg.

Makan til usaklige argumenter har jeg ikke sett lenge, og at du er gammel nok til å drikke øl tviler jeg sterkt på.

Tror du angrer på hva du skrev jeg, da det virker som om at du prøver å glatte over det hele ved hjelp av usaklig kritikk og dårlige vitser. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å kaste sprit på bålet.

Nei e du fan? Den drekk vi ""

 

Menne, hadde faktisk tenkt å holde meg unna denne diskusjonen, men ble inspirert av Uno, så jeg lar ikke vennene mine få masse julig pga. at de blir forbanna på småunger som kommer med det de kaller kritikk. Hadde det enn så vell vært konstruktiv kritikk, men det er jo ikke engang kritikk.

 

Tenk nå over hva du sier nå du små'n. Tror vi som sitter ATC på VATSIM gjør litt mer enn hva du ser på dataskjermen din jeg.

 

Og har snakket en del med disse nazi-atc'ene, og har ikke funnet ut annet enn at de ikke engang passer til profilen til Hitler ""

 

Tenker det blir noen fine remarks i FP'ene her neste gang du tar deg en flytur jeg """" Husk nå lille venn, IVAO og FPI elns er for all del en mulighet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk stakkars Martin her får vel mye pepper. Hva er det egentlig han har sagt? Førstemann i denne tråden skryter av ATCene i Skandinavia, og takker for den gode hjelpen han har fått som nybegynner.

 

Martin er ikke like fornøyd, han synes man må kunne forvente litt mer av ATC når man skriver at man er nybegynner i kommentarfeltet i FP. Etter hans mening oppfører ATC seg litt "nazi". Dette uttrykket presiserer han nærmere i sitt siste innlegg. Med "nazi" mener han "streng og bestemt".

 

Så Martin ønsker seg altså litt mer hjelp enn det han får, og at ATC ikke opptrer så strengt og bestemt.

 

Det synes jeg han skulle få lov til.

 

Erik

 

 

PS. For ordens skyld: Jeg er ikke enig med Marin i sak. Jeg synes ATC gir glimrende rettledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Rimelig oppgitt ja...

 

Speedbird 812, Norshuttle 812, DHL 812

 

Betyr dette Tom Arne at du kaller deg for NAX812 på VATSIM, for hvis det er rett, så må vel jeg finne meg et nytt callsign. ""

 

 

Så jeg avslutter med dette

 

"Sarkasme er tilfluktsted for et svakt sinn"

 

Husk det folkens....

 

Nei nei.. Ikke noe farlig å bruke samme callsign som meg. Eneste er bare at det ikke går ann å koble opp med samme callsign på Vatsim tror jeg.

 

Uansett Tom, så flyr jeg så lite for tiden at bare å kalle seg NAX812. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Tom Arne...

 

Så til alle sammen.....

 

Det virker som vi alle er så godt fornøyde at vi ender opp i en krangel på grunn av småting, hakker på med simmere og slenger ut den ene kommentaren etter den andre.. Hvor blir det av kammeratskapen og interessegleden til folk.....

 

Vel synd er det, ta dere sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har rett til å nekte deg adgang til å fly. Det må i så tilfelle være de som eier flyet, (om du er ansatt) eller luftfartsmyndighetene. Ring til Avinor og hør hva du skal gjøre med saken, det er de som bestemmer slikt. Du kan også bli grounded av en flylege etter som jeg har forstått og den mest nærliggende årsaken din må jo være ditt alkoholkonsum. Drikker mer enn en CFM56-7B på climb, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...