Frederik Knoblauch Urke Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Okey. Spørsmål. Jeg er ute etter de "pling" lydene som kommer ved "fasten seatbelt" å "attend" lyden. Finner de ikke i med PMDG? Men er det noen som har de? vet hvor jeg finner dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 kjører PMDG og de lydene ligger i min maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 De knappene ligger i overhead panelet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mener du hvor på maskinen selve lydfilene ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 hehe... bra! vet jo seff hvordan jeg får de til å "låte" lurte bare på om noen hadde/visst om noen sånne lydfiler på nette eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Okey. Spørsmål. Jeg er ute etter de "pling" lydene som kommer ved "fasten seatbelt" å "attend" lyden. Finner de ikke i med PMDG? Men er det noen som har de? vet hvor jeg finner dette? Antar du lurer på hvilke mappe på din pc du mener. Om det er så, ligger de her: C:\\Programfiler\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\Sound\\Pmdg\\737tng Og heter: PMDG_hilowchime.wav Og her: C:\\Programfiler\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\Sound Og heter: PMDG_Call.WAV Om du ikke har dem, kan jeg maile deg dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.