aleksander rødland Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da er det tid for møte med Bergen flysimulator klubb igjen! PGA det velykkede møte på Peppes forrige gang har vi bestemt at det må bli noe lignende denne gangen og. Vi får heller finne på noe som har litt mere med fly og gjøre når det kommer varmere tider. Men da lurer jeg på om hvilken dato som passer for dere? Helst i April måned. Alle er velkommen både de som er medlemer eller de som vil bli det i alle aldre selfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nå til helgen? Eller blir det kanskje for raskt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 blir kansje litt for raskt. med tanke på at det er mange som sikkert alt har lagt planer for førstkommende helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sikker på at dere ikke ska ha et møte tidlig i Mai også da . da ska jeg til bergen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ingen flere som har tenkt og bli med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mnja...kunne jo kanskje det...vet ikke. Blir vel heller med når det er noe ute på Flesland. Spørs om jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Joda, kan bli interesant dette.. Jeg kommer, så lenge det ikke oppstår uante ting, sånn som EKSAMEN blandt annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Joa, høres bra ut dette. Det passer ikke for meg tidlig mai! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Så lenge det passer er jeg helt klart med denne gangen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 20. Mai passar meg utmerket hehe. Dog kan eg kun vere der til ca 2200 før eg må til Flesland ein tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.