Gå til innhold

Hvor kjøber man nyt utstyr i Norge


Gjest

Anbefalte innlegg

Hej Norske simmere

Som "fremmedarbejder" i jeres herlige land har jeg et spørgsmål som jeg håber nogle vil svare på.

Jeg vil opgradere min pc'er, håbløs PIII 333 mhz, men hvor vil i anbefale at handle ?, jeg bor nær Gardermoen, ok med internet handel.

Nødvendigvis ikke billigst, support/service er lige viktigt.

På forhånd tak

Flemming Jansen

Flytekniker DC9/MD80 ENGM

Svapilot 107

S2 controller

Ps. dette indlæg er også postet under hardware, men jeg har ikke modtaget noget repost, undskyld x postingen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si meg enig med Jan Roger. http://www.komplett.no" TARGET=_blank>www.komplett.no yter virkelig bra service + at de som oftest har de rimeligste prisene og det beste utvalget av komponenter.

Har selv gått til innkjøp av en AMD K7 "Thunderbird" 800mhz (tilsvarer oppgradert PIII) m/ 128MB SD-RAM, 45GB Harddisk, Creative GeForce 2 32MB.

Alt i alt en overkill maskin.

 

Håkon

AFG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett er definetivt best på pris. Noen klager på servicen men jeg har selv bare gode erfaringer. De har både nettbutikk og "ordentlige" butikker. I Oslo finner du disse på Stovner, i Møllergata v/ Stortorget og tar jeg ikke feil har de åpnet butikk i Sandvika eller Asker.

------------------

Tore Sætre

Oslo, Norway

E-mail: tore.satre@iname.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...