aleksander rødland Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! No har jeg prøvd to ganger og fly ENBR-ENGM med sb3 men når jeg har tatt av og kommet meg liit på vei så er det rett ut i deskopen... Hva skal jeg gjøre?? noen med samme problem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Flyr du Level-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 samme skjer med meg med PMDG 737NG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sikkert et dummt spørsmål, men derer bruker FS9.1 begge to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg flyr PMDG og har ikke oppgradert til fs 9.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vil tippe det er problemet... Du kan IKKE ha no-cd crack installert når du installerer FS9.1. Først må du legge inn det orginale FS9.exe . Deretter kan du laste ned FS9.1 herfra! MVH Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Rikig som Geir sier her.. men husk at etter du har oppgradert med 9.1 patchen som har sin funksjon å fjerne alle crash to desktop problem, så må du finne deg en no_cd.exe av version 9.1 - Denne finne du på internet. Admin's merknader: Ingen direkte linking til slike sider takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.