Gå til innhold

Hjelp Microsoft Flightsimulator team


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har fått bekrefta at dette verkeleg er frå Microsoft?

 

Eg synest det verkar litt suspekt, spesielt nokre ting:

Dei har ikkje brukt "Microsoft", det kan altså vere kva som helst slags flight sim firma.

"Thanks for your interest in helping out"

Trur ikkje MS ville ha uttrykt seg slik.

you’ll be asked to install files on your home computer that will automatically collect basic information every time you use Flight Simulator 2004

Ville ikkje ha installert filer som eg ikkje visste at kom frå MS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om det så er for et ukjent firma som driver markeds undersøkelse. Så spiller vel det ingen rolle... Kanskje vi da er så heldige å få et nytt og bedre fly simulator program/spill en det fs2004 er i dag... Kan ikke akkurat se hva det skader å ta tiden til å svare på et par spørsmål...

 

Å er det virkelig for FS2004, så er det desto viktigere for oss simmere å komme med tilbakemeldinger slik at FS teamet kan utbedre neste utgave av FS... Så er man av de heldige om dette viser seg å være til rett firma, kan man bli plukket ut til å beta teste neste fs versjon.. Bare det er vel en belønning..

 

Det at testen kanskje er ukjent, betyr vel at et uavhengig selskap gjør undersøkelsen for MS og det er jo rimelig normalt da... De aller fleste gjør aldri slike undersøkelser selv, men heller lar et markedkonsulent firma ta seg av dette....

 

Nei stå på folkens.... Ikke noe å være redde for... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. usikker...

http://msdn.microsoft.com/embedded/docs/October2004_eng.txt

Det er jo en annen survey, men samme firma, DATSTAT

==============================================

 

V. DEVELOPER COMMUNITY

 

==============================================

 

a) PRODUCT FEEDBACK

 

+TAKE THE WINDOWS MOBILE SDK DOCUMENTATION SURVEY

 

What do you think of the Windows Mobile SDK documentation? What suggestions for improvement do you have? The documentation team will use your feedback to gauge your current satisfaction with the documentation and improve it for the January 2005 release on MSDN. Please take 10 minutes to complete a survey at: https://www.datstat.com/illume/MED-Collector/Survey.ashx?Name=MobileSDKDocBaseline

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er berre spørsmål så er det vel ok.

Men når der står at du må installere nokre filer og sende info ut frå maskina, då trur eg at eg står over.

 

Eg reknar med at dette er noko dei heldige utvalgte må slite med.... Er vel liten sjanse for at det blir deg, og om det blir det så er det jo berre å nekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...