aleksander rødland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! bruker Sb3 samme lydoppleg som tidligere da vi brukte advance voice client og roger wilco?? jeg har ikke fått testet SB3 selv pga jeg er på påskeferie.. grunnen til at jeg spør er at før når vi brukte roger wilco og advance voice client så kunne ikke jeg sende eller motta voice så får håpe de virker med SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den har inebygget voice client, du slepper alle disse tulle tilleggene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det var det jeg håpet på, men er det et helt nytt system eller er det bra et voceprogram som advance voice clien o.l som er inne i sb eller er det et HELT nytt system?? (dette er innlegg nr 737 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 SB3 har innebygget voice som fungerer utmerket her. Untaket er at den forsvinner til tider. Jeg må trykke på "snakketasten" hvert 5. min. GG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hæ? forsvinner voicen etter hvert, vist du ikke trykker "snakkeknappen" hvert 5min? rart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, jeg tror det har noe med det trådløse nettverket her i huset. Samme problem med AVC og Roger Wilco. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Geir, Husk at SB3 har AVC innebygget, så hvis du tidligere erfarte dette problemet, så løses det ikke under installasjon av SB3. Eneste voice-forskjell er at ting er nå mer automatisert, og du slipper å ha flere applikasjoner kjørende hver for seg. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg vet, det var bare for å vise at problemet ikke oppstod av SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.