Gå til innhold

Ubåtsim eller flysimulator?


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg fant en fil på avsim nylig som simulerer en Ubåt i Oscar klasse, filen heter "oscarv3.zip". Det er her muligheter for å dykke samt at det er en detaljert cockpit, animert periskop, fungerende autopilot, lydfiler osv.

 

Spørsmålet er; hva er poenget? Jeg skjønner ikke dette helt lenger. Jeg trodde Fs 2004 var en slags flysimulator?!? Jeg har hatt biler og båter inne tidligere, men fant raskt ut at det var heller kjedelig! ""

Vil jeg kjøre ubåt kjøper jeg meg heller en Ubåt simulator. Men det ønsker ikke jeg. ""

 

En liten diskusjon her da gutter og jenter?

Er det virkelig noe poeng i alle disse "meningsløse" addon´s?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet over at FS er en "tabellsimulator", hvor "alt" kan fly. Samtidig er jeg ganske fornøyd, med Norway Scenic, Roads og avanserte addon fly går det likevel. Eneste "default" hos meg er skyene.

 

Jeg har alltid hatt stor interesse for verdens Mariner. Så at man kan seile Hangarskip og andre marinefartøyer synes jeg for min del er et flott tilbud. La meg bare slippe å se en buss "airborne". ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sikkert interesse av å seile ubåt i FS også da tydeligvis.. Greit for meg det. FS2004 er jo ikke noe mindre flysimulator selv om "noen" velger å bruke ubåt, motorsykkel, hangarskip osv i simmen.. Det er jo bare å la vær å bruke det selv..

Hehe, enig i at det blir teit med ATC sambånd i slike tilfeller men "" Jaja.. Hvilke muligheter sier nå jeg bare ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...