Gå til innhold

Norway South Flyin! --VATSIM--


O85_

Anbefalte innlegg

Detter fordi at vi i Flyin-teamet selv ønsker å plassere folk ut på de forskjellige posisjonene etter ønsker og erfaring. Det er ikke nødvendigvis slik at den første som søker på f.eks. ENGM_APP er den som er best egnet til denne posisjonen. Defor søker alle på de plassene de selv ønsker mest, men det er ikke noen garanti for å bli plassert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei Martin!

 

jeg anbefaler på det sterkeste at du setter deg inn i prosedyrer og kommunikasjon etc før du blir med på et slikt flyin! dette pga. ATC ikke har mulighet til å hjelpe deg i gang.

 

Håper på å se deg online ved en senere anledning! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en topp kveld.Takker alle som var innom Flesland.Skal jeg trekke ned noe, så må det bli disse sectorfilene til ASRC'en. Når de ikke stemmer med posisjonene til flyene blir det uhyre vanskelig og gi 100% Ground service.Håper at det ikke ble noen konflikter på Apron Flesland,gjorde mitt beste i alle fall. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en topp kveld.Takker alle som var innom Flesland.Skal jeg trekke ned noe, så må det bli disse sectorfilene til ASRC'en. Når de ikke stemmer med posisjonene til flyene blir det uhyre vanskelig og gi 100% Ground service.Håper at det ikke ble noen konflikter på Apron Flesland,gjorde mitt beste i alle fall. ""

Må ærlig si at jeg ble imponert over servicen jeg fikk av deg nede på Flesland! Litt dårlig med taxelys på flyet jeg fløy så det var nesten umulig å se bakken, og derfor veldig vanskelig å orientere seg på en relativt ukjent flyplass.

Men da jeg spurte så pent og snill om "request progressive taxi", fikk jeg et hyggelig svar tilbake "continue taxi heading 350" og straks etter "taxyway charlie at your 11'o'clock!". Meget bra jobbet av både deg Einar, og alle de andre som ga førsteklasses service i kveld! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en topp kveld.Takker alle som var innom Flesland.Skal jeg trekke ned noe, så må det bli disse sectorfilene til ASRC'en. Når de ikke stemmer med posisjonene til flyene blir det uhyre vanskelig og gi 100% Ground service.Håper at det ikke ble noen konflikter på Apron Flesland,gjorde mitt beste i alle fall. ""

Må ærlig si at jeg ble imponert over servicen jeg fikk av deg nede på Flesland! Litt dårlig med taxelys på flyet jeg fløy så det var nesten umulig å se bakken, og derfor veldig vanskelig å orientere seg på en relativt ukjent flyplass.

Men da jeg spurte så pent og snill om "request progressive taxi", fikk jeg et hyggelig svar tilbake "continue taxi heading 350" og straks etter "taxyway charlie at your 11'o'clock!". Meget bra jobbet av både deg Einar, og alle de andre som ga førsteklasses service i kveld! ""

 

"SAS123, Turn left to join Taxiway Y on FLS radial 050. Descend to 163ft towards the gate on pilots discretion. Speedback 20kt and report established on docking system."

 

Måtte bare "" Synes det var litt gøy å få hdg. på bakken ""

 

Takk for flyinet folks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt topp!!

Jeg kosa meg så vilt. Når enn sto på ENGM så var 40-50% av gatete forran fylt! Det jeg var mest redd for var å pushe for langt. Dette gjlder også Bergen og Sola!!

 

Må takke for en perfekt kveld!! Til alle ATC, dere er fabelaktige!!

 

Med vennligst hilsen SAS458

 

Bøyer meg i støvet dette var digg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...