Stian Kolrud Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann allesammen! er på skolen og skal holde foredrag i norsk om FS! Jeg kunne tenke meg masse info og tenkte jeg skulle fly PMDG NG. Foredraget skal vare i ca 5 min og skal ha historie pluss flyturen får se på annet og. Jeg trenger så masse info som mulig til onsdag senest. Og helst på Nosrsk fordi jeg er ikke særlig god i engelsk. Håper dere kan hjelpe meg med dette så fort som mulig!! Snakkes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, sett deg ned med leksene gutt så blir du nok ferdig Tror de fleste har nok med sin egen hverdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 koselig og få et slikt svar gitt! Men jeg trenger virkelig hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tviler på du klarer å fly et PMDG på 5 min. Det tar ihvert fall lengre tid, skal du programmere FMC, følge sjekklister. Så der må du nok ha bedre tid. Du må prøve å "selge" FS. Fortell om at dette er et av verdens mest populære spill, og hva du må gjøre for å bli en god FS pilot. Fortell om karter, nød situasjoner, og om lys i og utenfor flyet og instrumenter. 5 min for dette er lite. Kan du ikke be om 25 min??? Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei Stian! Kanskje dette kan være til hjelp? About VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 altså, flyturen er en kopi av steinars ide. jeg flyr og tar bilder og har de med på foredraget. VATSIM var ingen dårlig ide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hadde foredrag om min hobbyvirksomhet med fly. Brukte 40 minutter. Kunne holdt på enda mer, og det beste var at det var ingen som var uinteressert, de satt til tider og måpte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde foredrag om flyhistorie en gang, og folk lo av meg når jeg fortalte om Fokker... Var på engelsk jeg snakka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde foredrag om flyhistorie en gang, og folk lo av meg når jeg fortalte om Fokker... Var på engelsk jeg snakka... Hehe skjønner deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde foredrag om flyhistorie en gang, og folk lo av meg når jeg fortalte om Fokker... Var på engelsk jeg snakka... Roger, got the fokker in sight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.