Gå til innhold

Flygutt Vision


Anbefalte innlegg

En skattekiste av videofilm fra luftfart og flysimulator fylles i disse tider på Flyguttweb!

Nå til å begynne med vil du bare finne to videoer, men mange flere videoer fra real luftfart kjører karusell på harddisken min og bare venter på å bli komprimert og lastet opp.

 

Håper på tilbakemeldinger, poeng, kommentarer osv. Har du problemer med å få sett filmene, feks. Go crazy og kjør på. Det er der for å bli brukt! ""

 

[image]http://flygutt.com/images/fs/videotreasure.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget til en ny film og fulgt deres ønsker om høyere bitrate pluss at nå går vi over til real life "".

[ DOWNLOAD ]

Må bare beklage litt dårlig kameraføring og korte klipp, men det hadde seg sånn at det var et dårlig kamera med lav batterikapasitet og jeg kjente dårlig til hvordan det fiksa eksponeringen.

Men fortvil ikke; hvis dere liker det dere ser så har jeg masse mere film på lager ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp! Tid for ny video..

Denne gangen stikker vi igjen avgårde med Saab340 i fra Sørstokken. Hvorfor ikke, når et så flott fly kan benyttes?

4 fullførte visninger på forrige real video vitner om interesse "" , men jeg holder motet oppe og fortsetter serien min.

[Klikk her for å se ukens video]

 

I neste episode kan jeg friste med trikeflygning over Albena beach. Den skal etter planen komme ut søndag kveld 10. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...