aleksander rødland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei! Jeg bare lurer på om dere som flyr for virituelle flyselskaper flyr rutene deres i real time eller bare stiller klokken i fs. altså da som for eks. KL1189 som går fra Amsterdam kl 07:55 står dere opp 07:55 og flyr den ruten eller bare stiller dere fs klokken til 07:55?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vel, vi har ikke lagt ut alle rutene våre enda. (I oppstartfasen fortsatt) men de som ligger ute inneholder avgangs og landings-tidspunkt. Hvis SK 4243 tar av fra Flesland kl 10:35 IRL, så er det sikkert mange som flyr da, innimellom følger jeg dep.time, men som regel så flyr jeg når jeg selv vil. Det er i hvertfall i Virtual SAS/Braathens ingenting som hindrer deg i å ta av kl 12:45 i stedet. www.vbraa.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei Samme som Joachim,- Flyr en del "real time" og en del når jeg kan.. Bra helg til dere alle Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Flyr litt både og, tenker egentlig ikke så mye på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Følger boardingtavlen i VNAS jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.