aleksander rødland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Jeg har et problem med at jeg ikke kan se hva andre skriver til meg utenom når de sender privat beskjed. Noen som vet hva som kan være årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Og du er helt sikker på at du er connectet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Som pilot? Er du sikker på at du har riktig frekvens? Valgt i ATC-list, ikke bare satt frekvensen i flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jada jeg er connected og på riktig freq Noen andre forslag til hva det kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Trenger hjælp! skal fly til USA på lørdag på vatsim og da er det greit og ha tingene i orden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 TRENGER HJEEELP!! Under 3timer til jeg drar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har du prøvd i dag, ellers kan vi bare stikke inn nå å se om vi får det til? Jeg må allikevel planlegge turen... Også har jeg et problem selv som jeg må finne ut av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg hadde det samme problemet, ga opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.