Christian Sager Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Tar nok ikke bilder i dag nei Og da startet problemene. Jeg har kommet meg et lite stykke ut fra Island og hva skjer??? Joda, jeg mister fartsmåler og navigasjonssystemet kollapser. Akkorat nå flyver jeg på headinger som jeg må lete fram selv, og eller peilie etter VOR (noe som ikke er lett her ute). Hvis ting ikke retter seg må satser jeg på å foreta en nødlanding i Canada. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 du har pitot heat på?? hvis ikke så skru den på og så vil det komme tilbake etter noen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Pitot, anti ice, reloading av fly og slikt. Ikke noe av dette ser ut til å hjelpe. Fortsetter det slik er det natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.