Sten Arne Bryde Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er det noen her som vet om det er planlagt noe flyshow i norges land til sommern ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Håper virkelig det blir holdt et på Flesland i sommer, det er jo 50års feiring i år og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vakre Bardufoss, men lite kjent om innhold ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det kommer til å bli tidenes flyshow på Flesland 27. og 28. August. Det er lagt opp til et gigantarrangement. Arrangøren - AVINOR (i samarbeid med luftforsvaret og luftsportsklubbene i området) kommer til å legge listen meget høyt. Jeg kan si så mye, at det er masse å glede seg til. Jeg kommer med mer info når denne er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hm... kanskje turen går til Bergen også i sommer Jeg blir nok å se på sensommeren på Hovden også. Regner med at det blir open dag i år også.. Vi får håpe på VFR vær i år, kjedelig med lite fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Klart eg ska ut på Flesland i august då! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 steinkult Da er det bare å håpe på ferie den helga .) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bardufoss arrangeres av NAC, Lolkalt næringsliv, Luftforsvaret og med støtte fra Hærens Styrker. Har hørt litt om innholdet, men tror jeg skal holde det for meg selv til det blir sluppet av arrangørene. Det blir mye i alle fall, kanskje like bra som i 98. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Og så må vi ikke glemme Torp da: Juni 4. Torp Airshow 2005, Torp Dakota Norway (ifølge NAK/ motors terminliste) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Berge Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skal lett på Flesland i august ja! Noen som vet mer om det showet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skal lett på Flesland i august ja! Noen som vet mer om det showet? Jeg vet en god del, men vil ikke foregripe noe. AVINOR skal selv få lov å informere. Den første informasjonen vil komme via web. Jeg skal gi beskjed når websiden er på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Håper ikke det blir lenge til Uansett, så har jeg e-post Gunnar *hint* (vil vite mer ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.