Gå til innhold

SAS Braathens første fly er klart


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Denne lignet jo litt på Simens paint faktisk! SAS har et fint livery, og kan ikke si at Braathens sin har hvert stygg akkurat heller. Men tenk å ØDELEGGE en så flott B737-500 med denne grøsselige painten er for meg helt sykt ""

 

Synes Braathens skulle brukt "Sommerflyet" livery hele tiden jeg ""

 

http://www.airliners.net/open.file/584183/L/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke SAS Braathens har brukt så lang tid på å "designe" denne painten "" (Hvis de har *designet* noe i det hele tatt "")

 

Jeg tror en 3åring hadde klart det bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesh da, synes ikke det var så ikke.

Lurer litt på om det er en av de bedre alternativene som er kommet opp, men det ble kanskje litt feil å putte den ene oppå den andre, kunne ikke designere ha satt seg ned å finne et helt nytt design, helt fra bunnen av?

Men nå ble det i første omgang slik, og med tiden vil det helt sikkert komme nye farger! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Timmy Brandt:

Lurer på om det en dag kommer å være sånn at SAS er 7/7 Svenskt ? Noen som vet hvorfor Sverige har 3/7 mens Norge og Danmark har 2/7 hver ?

 

Nå er vel ikke SAS den beste butikken man kan eie, for å si det slik, og det er vel grunnen til at Norge og Danmark bare nøyer seg med 2/7 hver....... """"""

 

Og hvis det i fremtiden uheldigvis skulle komme til å gå enda dårligere med SAS, så kan det jo hende at....... """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...