Gå til innhold

Joystick test!


Morten E. Jørpeland

Anbefalte innlegg

Som alle vet så har jeg hatt disse noen ganger så det er ikke vits i å komme med noen gamle linker, hovedgrunnen til at jeg har de ca.2 ganger i året er for at jeg kan se hvor mange som skifter og sånne ting.

Testen inebærer de fleste joystick merkene som finnes på det norske markede, så vis jeg har glemt noen så si ifra!!

 

Så nå som det er sakt så la testen begynde.

Hvilket joystick merke bruker du og er du fornøyd med producktet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville først definert hva slags type sim du skal spille med stick'en, og så hvor mye penger du har lyst til å legge i den. En Cougar ville sikkert være fin til å fly FS04 med, men uttrykket Overkill kommer flytende. 3200,- for en spak du kommer til å benytte kanskje 20 til 30% av mulighetene på er kanskje ikke det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cougar er overkill hvis intensjoner er å bruke den kun til MSFS, ja. Selv ved flyging av jagerfly er HOTAS-systemet så fullastet av duppedingser at de færreste kommer til sin rett. Hvis man derimot flyr Falcon4 eller IL2 er Cougar-stikken ypperlig.

 

3200,- ? Woi, da har den jammen gått opp i pris siden den gang jeg handlet min for 2995,- "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...