Christian Sager Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jaja, må si vi har fått en kanonbra start! Oslo control har i dag vert oppe i ca 14 timer og 40 minutter!!! Dette står det bra respekt av gutter!!! Flere må gjerne bli med på dette. Dagens deltakere: Jonas R. Ivar S. Thomas G og meg. Sleng dere med folkens!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sterkt jobbet gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sitter den siste vakta før nattevakta kommer, ikke at jeg vet om vi har noen? Blir vel AVINOR tendenser dette! Vi trenger flere som deltar, når vi har kommet så langt har jeg stor tro på at vi klarer å rangere oss realtivt høyt! Med litt hjelp fra dere er ikke førsteplassen langt unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Avtjent 1 time og 5 minutter vakt, nå er vi oppe i 15 timer og 45 min på en dag gutter! Takker alle pilotene som har vært med i dag, er faktisk ganske imponert over trafikkflyten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er jo meget bra gutter. Siden jeg ikke sitter ATC må jeg vel heller stille opp med litt flyvninger innimellom for å hilse på dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tenkte jeg wskulle legge in her om at Oslo Controll er oppe NÅ. klokken 07:37 og han har vært på en stund og kan bli på en stund og det er Gunnar Grønlien som sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bra jobba Gunnar! PS: Du må ikke glemme skolen nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vaktskifte på Oslo control etter at Gunnar har sittet i 3 timer allerede jeg blir sittende til noen kommer med avløsning i dag. PS. korrekt timeantall for i går er vel nærmere 15 timer og 10 minutter Ivar hadde regnet med den halvtimen du sa du skulle sitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Christian, så ingen som var logget på når jeg kom hjem nå?! Hvor har det skjedd en glipp, men ser at du er på som OBS? Men sitter vel en liten stund framover nå tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Dagens timeantall: Ca. 13 timer. Totalt er vi nå oppe i: 27 timer Edit: Beklager folkens, det kan virke som at Iron Mic contest er Kansellert denne uka også. Og det virker rett og slett som konkurransen ikke kommer på føttene igjen med det første. Les mer på Vatsim Forumet. TRYKK HER Skal vi stoppe med den gode Uptime vi har eller skal vi fortsette???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Huff da, da for jeg gå å legge meg igjen da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Duste folk i Zartcc og Laartcc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Da tror jeg at vi stopper, offret mye tid som egentlig skulle gå med til lekselesing på mandag.. Da er iallefall ikke jeg å se som kontroller på en stund! Men bra innsats uansett gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Duste folk i Zartcc og Laartcc! Orker ikke lese alle 5 sidene (skal ut å fly), hva har de gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.