Christian Sager Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nå er det vel på tide at vi setter oss litt mere på kartet her, eller hva? Jeg sitter og leser på Vatsim sine sider om denne konkurransen. Kanskje ikke verdens mest attraktive konkurranse men jeg synes vi bør være med der, hvertfall blandt de topp 5. Kort sagt dreier denne konkurransen seg om å holde et Control Center oppe mest mulig i løpet av en uke. Forrige vinner var Los Angeles Center med drøye 92 timer. Vi må vel klarer å holde Oslo oppe i 100 timer på en uke, eller hva? Deler vi opp vaktene så skal vel dette gå rimelig greit. Skal vi gjøre noe slik så er vi nesten avhengige av å booke ENOS slik at vi vet når det er ATC på. Ler litt mer om konkurransen her Er noen med på å gjøre et seriøst forsøk????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Høres spennende ut! Er det bare den uka her som er avlyst? altså med andre ord, konkuransen starter førstkommende Mandag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg er med! Men har lite mulighet for å sitte vakt på hverdagene, må evt. bli på formiddagen på lørdag eller søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Kun 2 stykker som er med??????????? Slappfisker hehe Dere må gjerne bli med og delta på dette. om det så er bare 1 kveld. Er vi mange nok skal ikke dette være noe problem... Kom igjen da folkens!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vet vi er gode for det! KOM IGJEN GUTTER! La oss vise oss litt fram her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jo, men NÅR er det?? Starter det førstkommende Mandag, eller er det avlyst den uka der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 regner med at vi må starte på Mandag ja. så her er det bare å skrive svar om man blir med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er med jeg! Kom igjen a folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har ikke mulighet til å "binde" meg til noen vakter per i dag, vet ennå ikke hvordan uken blir m.h.t. skolearbeid o.l. Men skal nok få se å få fyllt inn noen "tomvakter", og dere har meg på MSN om dere trenger noen som passer på en liten stund om dere må ut et ærend! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Da har jeg startet bookinga for uken. Sjekk Vaccsca eller Eurobook for tider. Totalt har jeg vel booket 19 timer tror jeg. Men jeg forbeholder meg retten til å fjerne dem hvis noe skulle dukke opp... Lørdag og Søndag bør vi vel klare å holde oppe nesten hele dagen??????????? Men vi er avhengige av å ha flere!!! Blir dere med så gjerne skriv svar her og HUSK å booke timer på Vaccsca.org!!!!!!!!!! EDIT: Har du timer som ENOS, så vennligst send meg en melding på MSN/PM eller Mail slik at vi kan ha oversikt over timene. Kommer til å lage en ny tråd etterhvert som uka går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Da er kl snart 24.00 og start... klarer vi å dra dette i land? I allefall skal jeg forsøke å stille opp innimellom. Så håper jeg at alle dere andre ATC'er kan sitte noen timer. Einar H.... er du med eller er det bare sofasliting for tiden..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hmm er det bare Controll som gjelder eller APP også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det var vel meningen om at vi skal gå sammen om å få Oslo kontroll opp på topp listen noe jeg tror vi klarer med hjelp fra så mange som mulig! Jeg håper vi tar iniativet nå folkens!!!! Vær online så ofte som overhodet mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Da er kl snart 24.00 og start... klarer vi å dra dette i land? I allefall skal jeg forsøke å stille opp innimellom. Så håper jeg at alle dere andre ATC'er kan sitte noen timer. Einar H.... er du med eller er det bare sofasliting for tiden..? Jarle da!!! Joda skal nok få logget noen timer jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.