Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 en ting. Jeg har registrert SB flere ganger i FSUIPC nå uten resultat. Så registrerte jeg FSUIPC uten at det heller hjalp. Vises fortsat 20nm sør for min egentlige posisjon. Jeg har Windows XP Profesional. Må jeg ha SP2 inne for å få det til å virke? Har forresten også den Patchen til FS og jeg bruker FS2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 en ting. Jeg har registrert SB flere ganger i FSUIPC nå uten resultat. Så registrerte jeg FSUIPC uten at det heller hjalp. Vises fortsat 20nm sør for min egentlige posisjon. Jeg har Windows XP Profesional. Må jeg ha SP2 inne for å få det til å virke? Har forresten også den Patchen til FS og jeg bruker FS2004 Har du prøvd en annen FSUIPC versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er der ikkenoget om, at 20-40NM offset er pga regionale indstillinger? /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 en ting. Jeg har registrert SB flere ganger i FSUIPC nå uten resultat. Så registrerte jeg FSUIPC uten at det heller hjalp. Vises fortsat 20nm sør for min egentlige posisjon. Jeg har Windows XP Profesional. Må jeg ha SP2 inne for å få det til å virke? Har forresten også den Patchen til FS og jeg bruker FS2004 Har du prøvd en annen FSUIPC versjon? har prøvd mange forskjelige ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gå til regionale instillinger og sjekk om du bruker (,) eller (.) bruk det motsatte av det som står, så funker det helt fint OBS! OBS! 1time til avgang!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Da ruller siste semi-trailer ombord her. Luker å dører skalkes igjen. Kaffen er servert, å straks er det avgang. 5 stk heavies står klar nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ¨kommer litt sent nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Da er vi 7 fly på tur nedover. Veldig bra folkens!! Mye medvind har vi også fått, i allefall nå i starten. Fortsetter det slik kan vi spare bortimot en time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 [*********]! Fikk den bærbare akkurat, ellers skulle jeg sittet ATC for dere.. "snufs" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp, da var vi enroute folkens! Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid. Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp, da var vi enroute folkens! Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid. Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! Jeg Slewet ikke!!!!!!!!! Først skulle jeg starte på ENGM... hadde trøbbel emd SB... fikk det fixa... skulle starte fra ESSA... så klikka FS... Starta fra EFHK da var de LANGT unna meg så UUEE der ga jeg opp... Vet ikke helt om jeg gidder fly nå.... Kansje ta av fra Phuket med Tomcat om en stund for eskortering siste stykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp, da var vi enroute folkens! Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid. Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! Jeg Slewet ikke!!!!!!!!! Først skulle jeg starte på ENGM... hadde trøbbel emd SB... fikk det fixa... skulle starte fra ESSA... så klikka FS... Starta fra EFHK da var de LANGT unna meg så UUEE der ga jeg opp... Vet ikke helt om jeg gidder fly nå.... Kansje ta av fra Phuket med Tomcat om en stund for eskortering siste stykket. Ok, da må jeg beklage. Flere som mente at du slewet, og kan ikke benekte at det så slik ut selv.. Helsinki - Moskva på 20 min med 0 i GS. Det sitter nok litt irritasjon fra dine tidligere "stunts" ennå, bare ikke forstyrr meg på innflygningen så blir jeg fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 neida... Om dere vil ha eskorte... så bare si fra så drar jeg litt vekk fra dere da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 neida... Om dere vil ha eskorte... så bare si fra så drar jeg litt vekk fra dere da.... Ligger litt etter de andre, så det kan godt hende at de vil ha det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 neida... Om dere vil ha eskorte... så bare si fra så drar jeg litt vekk fra dere da.... Virkelig gutten sin som lever opp til Flightsimulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Vi har fortsatt mye medvind her fremme så dette går så det suser. Selv om jeg som nest siste mann startet 20 min etter skjema, er jeg nå kommet 15 min foran ruta. Å det bare øker på. Her er to bilder tatt like før avgang på ENGM. På siste bildet er de første begynt å taxe til 19R. Kl er 16.00 lokal tid å mørket kom brått på etter 15.30. [image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/1.jpg[/image] [image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/2.jpg[/image] Befinner oss over Russland nå. Mørkt å svart. Men dagslyset er nok tilbake ganske snart som vi flyr oss imot klokka. [image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/3.jpg[/image] Det er utenom oss også mange andre som er gale nok til å ofre lørdagskvelden for en hyggelig tur til Phuket . Og mange vil komme ned på samme tid. Får håpe det ikke blir alt for mye kaos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dæven! fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp... der har vi oss ja Espen... vi 2 i teten nor det gjelder Norske... AN1437 jeg God tur da espern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Einar er nok først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 .. Jeg ligger ganske langt bak, men det går jo fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Blir et lite stykke motvind like forut. Slik som Jan fortalte. Deretter får vi tilbake medvinden. Vi er da rundt om halveis på turen. Og for min del synes jeg det har gått veldig fort .. Er jo like før jeg flyr hjem igjen etter Phuket (en annen dag....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jepp,går knirkefritt dette.Synd at Per kristian måtte gi seg.Kan fortelle at det er bra med trafikk ned til Phuket denne Lørdagskvelden. 15 flight's, og mesteparten fra Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tok en Hercules av ifra wsss med retning Phuket nå for litt siden. [image]http://d20.homelinux.net/Screenshots/husky.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Sørensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel fremme i Phuket, etter en flytid på 10:22. FPL Route (as filed): (BBU) SUTOK UP607 NOTAR R58 TU R11 FV G3 URL B824 ODIVA B275 TRZ AMDAR A466 ASARI A466E DPN R460E LLK R460 BBN P646 JJS M770 OBMOG L515 MOSTA DEP: BBU5D.SUTOK (19R) ARR: MOSTA1A (09), ILS BC (CRS 085) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jan, vi kommer sakte men sikkert etter Takker for vær-rapport. Kan se ut til at vi har kuttet endel på tiden pga bedre medvind de første timene. Slik det nå ser ut ligger vi 45 min før skjema. Men er inne i noe motvind nå. Tom A. Du får rapportere vær når du kommer frem. Acarsen viser mange ganger mye feil. Nice shåt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sa er det så vidt det er over 2000 nm igjen til Phuket her... kanskje dette blir en fin start på jordarundt turen jeg har planlagt lenge her... hm... kan bli artig (tenke mere på dette...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det skal jeg gjøre Espen. Er ikke så lenge igjen nå. [image]http://d20.homelinux.net/Screenshots/husky2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 si meg hvilken C130 er d der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Enda et luksus bildet Tom!! Nydelig til tusen! Flott! Vi andre kommer nå sigende som perler på en snor [image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/4.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 .. SUKK OG STØNN!!!!!!!!!............ Nå har FS klikka for 2gangen på denne turen Men nå restarter jeg ikke, men jeg kan si det, jeg starta offline 100nm før rwy og landet Så jeg kom frem, kansje ta returen imorgen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.