Andreas Berge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som vet når dette flyet skal ha sin første flight? er det ikke til våren eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den har blitt utsatt så lenge, at det ikke er noen mening i å spekulere i noe. Utenom at den er satt da, men det er en ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Roll-out 18-19 Januar....... Første flight Mars engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg får håpe dette stemmer! Det er ikke første gang Airbus lover noe Men nå er Airbus A380 snart ferdig produsert, så kanskje litt lettere å sette en "flydato" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Thoresen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og nå er det bestemt at det er 2 franskmenn og en tysker som skal være de første til å fly beistet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Javel... jeg som hadde håpet på at jeg skulle fly den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Il be there..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvor er det A380 skal ta sin første flytur? Har lyst til å se på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vil neste tro det er i Toulouse (vet ikke om det er skrevet rett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bumper denne tråden, med link til dette bildet. Den ser bedre ut en forventet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Rollout 18 Januar kl 11:00... First flight 31 Mars... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Enda ett bilde MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De som sier at Airbus lager stygge fly får ny ammunisjon nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes igrunn den er ganske tøff jeg.. Liker den bedre enn 747'ene iallefall.. Litt mer symmetri i denne.. ...og de som mener Airbus lager stygge fly har tydligvis aldri sett en Boeing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Good one KGS... Faktisk enig jeg De av dere som vil ha litt info om A380 kan ta en titt HER for info jeg har fått samlet opp og fått tak på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hm...jeg ser at i den øverste etasjen, så er det ikke vinduer helt til det...forsåvidt ikke går an å ha plasser lenger. Ser at det kunne kanskje vært noen fler plasser. Er det en slags "crew-lounge" der, eller? Sånn som 747 har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er nok brukt det meste av plass som de kan bruke Regner med du mener øvverste etasje og plassen fremover ?.... I såfall er det air condition anlegget som tar endel plass i det området (Etter hva jeg vet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Volvo Aero finns med i Airbus A380 Tisdagen den 18 januari arrangerar flygplanstillverkaren Airbus en stor invigningsceremoni i franska Toulouse för det nya jumboplanet A380. Volvo Aero finns med i bägge de två motorer som kommer att driva Airbus A380. Volvo Aero är dels programdelägare i Rolls-Royce-motorn Trent 900, dels leverantör av komponenter till den konkurrerande motorn GP7000. Totalt väntas Volvo Aero sälja motorkomponenter till A380 för minst 11 miljarder kronor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gleder meg litt, selv om jeg ikke liker a380 så mye (er ikke så bra å manøvrere) Men på flight dagen så får med endeligt vite om an detter i baken eller svever som en konge i skyene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gleder meg litt, selv om jeg ikke liker a380 så mye (er ikke så bra å manøvrere) Hvordan vet du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen som skal nedover?, kansje reise sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekket SAS side, og de skulle ha 13450 kr ARLANDA - TULOUSE. Så jeg sjekket www.jetweb.se og fant t/r biletter til 3200 kr. Jeg skal ikke nedover fordi jeg må jobbe, men hade vært drit kult å sett (å filmet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åke Lindberg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Här finns MYCKET info om A380, en nedladdninsbar pdf-fil på 215 sidor (8+ MB): http://www.content.airbusworld.com/SITES/Technical_Data/docs/AC/DATA_CONSULT/AC_A380.pdf om inte direktlänken fungerar sök på airbus.com, family, 380, introduction, airport planning manual Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Synes ikke den er så fin jeg, men alle fly er jo fine Den er litt stor for meg, blir vel et nytt "big bang" når den lander.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 NRK.no sender sermonien direkte på tirsdag mellom 11.00 og 12.30 [Les mer hos NRK...] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg er desverre på skolen på det tidspunktet og kan derfor ikke se sendingen. Kommer det noen form for reprise av sendingen i seinere tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Står noe om det i dagbladet, ikke mye da Dagbladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som skal nedover?, kansje reise sammen? Jeg mener da til First flight...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Berge Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Håper inderlig at det kommer en reprise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Følg linken til Dag. Der kan dere se den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.