Stian Vaaden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For trøndere som har lyst til å se verdens største sivile transport-fly, så kommer dette på værnes i kveld. Antonov AN-124 lander ifølge "mine kilder" klokken 17.45. Dette skal frakte biler for Røde kors til Sørøst-Asia. Et ganske imponerende skue på værnes, so dont miss it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kommer til Arlanda et par? ganger i uken også.. Men se denne tråden, de 5 siste innleggen. Er det verdens störste ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Thoresen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare en liten korreksjon, er vel an-225 som er størst om jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Er det verdens störste Bare en liten korreksjon, er vel an-225 som er størst om jeg ikke tar helt feil. Har jeg sagt verdens største da? Jeg sa verdens største sivile transportfly Og etter hva jeg har fått med meg er vel AN-125 bare militært, eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare en liten korreksjon, er vel an-225 som er størst om jeg ikke tar helt feil. Har jeg sagt verdens største da? Jeg sa verdens største sivile transportfly Og etter hva jeg har fått med meg er vel AN-125 bare militært, eller tar jeg feil? -225 Det er "leasbart" .. Og, det er omtrent bare leasing det benyttes til. Grunnen til dette er at det er så utrolig dyrt å holde i drift. Derfor sivilt og militært :-) -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg hørte at den skal komme kl. 17 (1600Z) Polet Air cargo som opererer denne. Den kommer nok flere ganger utover uka for å hente 80 GMC M6 lastebiler (tidl forsvaret) ned til flomrammede områder. De første 10 drar med An-124 i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nåjjah, I avisen sto det at de drar i morgen klokken 06:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvem sa at det drar klokken 17? Det komemr til Værnes da, hvis jeg har forstått rett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, den blir visst stående til kl. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så et program om an225 på discovery for litt siden og det brukes... det vurderes faktisk og lage en an225 til... for da håpe for pilotenes skyld at den får "glass cocpit" for alt på den som finnes nå er gammeldags,, hvis jeg ikke husker feil satt det 4 eller 5 personer i cocpiten med hver sin oppgave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvem sa at det drar klokken 17? Det komemr til Værnes da, hvis jeg har forstått rett... Ingen som har sagt at det skal dra klokken 17 Per-Kristian! Og ja det kommer/har annkommet Værnes som overskriften tilsier.. Får vel som se om jeg kjører meg en tur iløpet av uken for å ta en titt på skjønnheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som vet når den kommer tilbake til trønderhovedstaden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som har vært å tatt bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Leste i adressa i dag at den skulle komme til Værnes igjen på fredag, men det ble ikke nevnt noe tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.