Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen som har ASRC 1.0 og kan sende dette til meg? Mailadresse i profilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det ikke kommet ut 1.1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jo, men det er ikke det jeg spør etter, er det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 nei skjønte bare ikke hva du skal med 1.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Dette skal jeg med ASRC 1.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dette skal jeg med ASRC 1.0 Der vart det dødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis en skal bruke PCPROKSY må du ha begge ASRC versjonene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Litt of topic, men Per-Kristian.. Kan du være så vennlig å bruke stor bokstav når du begynner en settning? Beklager, men jeg blir lettere irritert hver gang jeg ser en settning med liten bokstav.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men man kan vel ikke bruke dette på VATSIM...kan du logge deg på som både ground/tower og app? (Er det lov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jo man kan sagtens bruge det på vatsim. Den fordel det giver, er at du kan logge på med to programmer. Altså fx som ESOS_CTR har det ene program hele ESOS sektor imens det andet program kun ser på ENGM. Meget smart! /Peter EDIT: Filen fylder 5+ mb. Kan man sende det over hotmail? Tjek PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har nå fått asrc 1.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vell å merke så har man bare 1 Connection til VATSIM ut ifra Pcproxy, det er dette som gjør at man fullt lovelig kan connecte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan noen PLEASE sende det til meg og!!!!!!! karlmathias@chello.no! PLEASE!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som vet om denne kan brukes til Asrc og fs samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei Tom Arne, Svaret "var" iallefall JA, men om SB3 forårsaker noe i denne sammenheng, det vet jeg ikke. Som nevnt over, det essensielle er iallefall at du KUN kan ha EN tilkobling til VATSIM, ellers risikerer du å bli suspended (ref VATSIM CoC). Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.