Markus Stiris Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heisann.. Kom innom hjemme siden til airnav systems og lastet ned noen demoer... Men skjønner ikke helt hva man kan gjøre med disse programmene...Om jeg skaffer orginal versjonen, kan jeg da hører "live" ATC e.l? Og evt trenger jeg noe airband receiver for å få dette til å funke? Noen som har erfaring med disse programmene? Markus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Disse programmene gjør at du kan få dekode acars meldinger på direkten (og få flyets posisjon opp på et kart). Du trenger en radio for flybåndet (mottaker). Søk på acars, du vil finne masse om dette her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette funker ikke i Scandinavia vell og merke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva funker ikke i scandinavia ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er ikke sikker men tror han mener det nyeste produkte fra Airnav Systems... Det som legger inn ai fly som oppdaterer seg via internett.. Ja det er til FS. Men det dumme er at det kun er for USA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.