Ilan Sharoni Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har vært hos de aller fleste leketøy- og RC-butikker i og rundt Stavanger. Jeg trenger det i går, helst 1:144 eller større. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan du ikke lage alt fra bunnen av? Kanskje gå opp litt i størrelse også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke i løpet av et par timer dessverre. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har et md 83 AA modell.Kjøpte den på ringo i Solakrossen. Den var i 1:144. Denne her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har et md 83 AA modell.Kjøpte den på ringo i Solakrossen. Den var i 1:144. Denne her Er vingene riktig montert? Jeg håper ikke SAS monterer vingene på en MD-8x på samme måten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er vingene riktig montert? Jeg håper ikke SAS monterer vingene på en MD-8x på samme måten Jeg håper da virkelig SAS Braathens monterer vingene på MD'ene sine med flapshengslene ned, akkurat som på modellen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har vært hos de aller fleste leketøy- og RC-butikker i og rundt Stavanger. Jeg trenger det i går, helst 1:144 eller større. . Du kan ta en telefon til Hobbyland på Strømmen utafor Oslo, der så jeg MD-8X med SAS Dekaler her forrige dagen. det var Minicrap modell i 1/144 se på hjemmesiden www.hobbyland.no Cheers S A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er vingene riktig montert? Jeg håper ikke SAS monterer vingene på en MD-8x på samme måten Jeg håper da virkelig SAS Braathens monterer vingene på MD'ene sine med flapshengslene ned, akkurat som på modellen.... Vel, det kan bli litt vanskelig. Spesiellt med tanke på at SAS Braathens ikke har MD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har hørt om Sola Modellklubb. Der kan man få billigere modeller. Jeg tenkte å melde meg inn. Men er det noen som vet om de har en hjemmeside? Har prøvd å søke med Google men ingen riktige treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan ta en telefon til Hobbyland på Strømmen utafor Oslo Takk. Jeg bestilte fra Hobbyland Oslo etter et intenst detektivarbeid. Merkelig nok, ingen av de større produsentene har MD-8x, ikke en gang DC 9. Har hørt om Sola Modellklubb. Spør på hobbybutikken på andre siden av veien mot Obs Mariero (samme bygning som Fretex). De har en permanent utstilling av en eller annen modellklubb. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmmm rart det med Stavanger ModelFlyklubb... de fleste kubbene ervel registrert på NAK's modelfly seksjon menfinner ikke den der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg bestilte fra Hobbyland Oslo etter et intenst detektivarbeid. hvor du bestilte? Ringte du inn eller sente du mail? finner ikke noen plass det går an å bestille fra på hjemmesiden deres. Skulle gjerne hat tak i en SA365m2 Dauphin i 1:72 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ringte dit Prøv her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når jeg var i Gran Canaria fløy jeg og familien min i en Spanair MD 83. Jeg kjøpte en flott eksakt modell av flyet på reisen. Kjempestilig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.