Gå til innhold

Fel i mina natt-texturer


Lennart Arvidsson

Anbefalte innlegg

Hej alla!

Tyvärr har ett fel insmugit sig i natt-texturerna! Serie 045 hade jag hoppat över i editorn av någon anledning så det uppstår dll-fel på vissa höjder. En användare i Tyskland upptäckte det hela. Trist!!!!!

jag har gjort en liten fix-fil som innehåller rätt texturer. Ni måste alltså ladda ner den också tyvärr. Ledsen för det extra besväret men ibland går det lite galet.

Lennart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lennart!!!

Må bare si at du gjør en fantastisk jobb!!! Du må jo jobbe dag og natt! Dine texturer er noe av det beste jeg har sett til FS2000!! Tok en liten dagstur i de sveitsiske alper i går. (fra Sion og østover). Alle de som har vært i alpene vil være enig i at man kan virkelig KJENNE seg igjen! Det ser helt likt ut uten at du kanskje har laget texturen på det stedet akkurat for det stedet!!! Vel jeg må si jeg gleder meg til neste frigjørelse av neste del av texturene dine!

Hilsen Mathias!

PS: Kunne ikke gi annet enn 10 skalaen. Kan ikke forstå at andre kan gi dårligere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...