Gå til innhold

Vil bare ønske store og små simmere God Jul.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg får vel skrive det samme som jeg gjorde tidligere "":

 

-------------------------------

 

Ja, vi får håper FS2006 kommer ut i 2005! Har ikke hørt noen planer fra MS, men det kommer sikkert "" (får vi inderlig håpe "" )

 

Det har vært et flott år for oss "simmere" og jeg ser frem til en nytt år! Mange forandringer har skjedd i real også, noen er fine, andre ikke så fine. Vi får håper det kommer masse "snadder" til FS neste år også, så blir alt flott!

 

Jeg vil med dette ønske dere alle sammen en riktig God Jul og godt nytt år!

 

Det har vært masse flotte innlegg og det har også vært et innholdsrikt og lærerikt år. Vi får bare se hvordan det går med LDS 767 og PMDG 747-400! Kanskje Dreamfleet kommer ut med 737 serien også.

 

Men et stort ønske: Et flott AIRBUS fly "" Det har det ikke vært mye av "" PSS sin er vel det beste som er ute på markedet, og dette er ganske dårlig i forhold til alle "Boeingene" (og ATRen til Flight1) som er ute "" Skulle ønske det snart kunne blitt litt andre ting enn kun 737. 737 er et flott fly, det er ikke det. Men 737 er ikke det eneste. Ser at flere har begynt å tenke nytt og dette er bra for et nytt år!

 

Takk for et flott år!!

 

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel skrive det samme som jeg gjorde tidligere "":

 

-------------------------------

 

Ja, vi får håper FS2006 kommer ut i 2005! Har ikke hørt noen planer fra MS, men det kommer sikkert "" (får vi inderlig håpe "" )

 

Det har vært et flott år for oss "simmere" og jeg ser frem til en nytt år! Mange forandringer har skjedd i real også, noen er fine, andre ikke så fine. Vi får håper det kommer masse "snadder" til FS neste år også, så blir alt flott!

 

Jeg vil med dette ønske dere alle sammen en riktig God Jul og godt nytt år!

 

Det har vært masse flotte innlegg og det har også vært et innholdsrikt og lærerikt år. Vi får bare se hvordan det går med LDS 767 og PMDG 747-400! Kanskje Dreamfleet kommer ut med 737 serien også.

 

Men et stort ønske: Et flott AIRBUS fly "" Det har det ikke vært mye av "" PSS sin er vel det beste som er ute på markedet, og dette er ganske dårlig i forhold til alle "Boeingene" (og ATRen til Flight1) som er ute "" Skulle ønske det snart kunne blitt litt andre ting enn kun 737. 737 er et flott fly, det er ikke det. Men 737 er ikke det eneste. Ser at flere har begynt å tenke nytt og dette er bra for et nytt år!

 

Takk for et flott år!!

 

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!!

 

Mye tyder på at det blir i 2005, jeg er faktisk i dialog med FS teamet i USA ang lansering, men kommer tilbake når vi vet noe mere konkret.....men det jobbes i kulissene. Det som er litt kult er at jeg er kontaktet av FS gutta ang vår flightsim pc som er litt forsinket( kommer i starten av Januar) de syntes at hele greia med flightsim pc og nettstedet her var så kult at du skal ikke se bort i fra at det skjer noe rundt dette. Det er nokk en gammel dame som er inkludert også......hei så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...