John McGowan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 kl 22.45 i kveld sendes igjen en timelang program om alle aspekter av flysimulasjon. Inkludere mye MS FS i tillegg til masse deilige om militær og sivil kommersiell simulasjon. Må sees - abbonnér NU til Discovery Science! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skulle ønske dette var Discovery Channel Jeg har ikke Discovery Science, eller er det noe på Discovery Channel som heter Science night Det hadde vært bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 i kveld? er det i aften? eller imorgen?? er ikke så god til norsk, og jeg spørger pga dette VIL jeg ikke gå glip af! MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skulle ønske dette var Discovery Channel Jeg har ikke Discovery Science, eller er det noe på Discovery Channel som heter Science night Det hadde vært bra Det er et program på Discovery Channel ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 som sagt over... Det er nok Science Night ja... BTW anbefaler Mythbusters også.... som går Mandag-Fredag klokken 20.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ååå! Det er sinnsykt stilig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Alle som liker Discovery MÅ skaffe seg resten av Discovery-kanalene! Spesielt Discovery Science er en genial kanal.. mye bra som går der.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 i kveld? er det i aften? eller imorgen?? er ikke så god til norsk, og jeg spørger pga dette VIL jeg ikke gå glip af! MvH Theis i kveld er i allefall ikke i morgen. så det blir vel i aften, eller. siden du spurte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Forstår jeg riktig: Jeg har Discovery Channel, så jeg kan jeg på dette programmet? Jeg trenger ingen annen kanal enn Discovery Channel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette går IKKE på discovery channel, det går på Discovery science, en ekstra kanal som man må betale ekstra for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ÆSJ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 *snufs*! Nå gråter jeg snart *snufs* Men snart er jo julen her uansett, så jeg er ikke så lei meg lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John McGowan Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, det er Discovery Science - IKKE Discovery, desverre. Men dere ... det går visst [color:"blue"]23[/color].45 så dere har en ekstra time på dere..... For de som har UPC digital er det bare å ringe- de kobler deg opp innen ti minutter! TO tillegskanaler (f.eks Disc. Science og Disc. Civilizations) koster ca 67kr p.måned ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Alle som liker Discovery MÅ skaffe seg resten av Discovery-kanalene! Spesielt Discovery Science er en genial kanal.. mye bra som går der.. Jah.. Hadde de ikke kostet flesk per måned så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har hatt alle Discovery "kanalene" lenge...og forlengst oppdaget at det som går på de andre er ikke annet enn repriser for ting som allerede har vært på vanlige Discovery. Så for meg holder det med den vanlige, betaler ikke ekstra for "Reprisery". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 kan noen ta det opp? og så legge det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John McGowan Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Kan godt ta det opp - men det blir vel mange Gb.... er det lov å legge ut så mye? Hvor? Men for all del, jeg tar den opp så kan vi finne en løsning senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Askildsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Deler av dette programmet ligger allerede på nett hos microsoft. Link Ådne Askildsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mye på Discovery Science er repriser ja, men der er også geniale ting som ikke går i reprise fra Discovery. Jeg hadde savnet Discovery Science mye om den skulle ha forsvunnet.. Discovery og Discovery Science er de to kanalene jeg ser desidert mest på.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Si meg, finnes Discovery Wings(?) fremdeles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.