Per-kristian Jensen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja i dag sto det litt om Battle Griffin i AN. Tyskland komemr med 24stk Tornados også kommer 3AWACS til Bodø I tilleg til 100 svenkse med 6 fly+ en del Norske jagere seff... Tyskland kommer også med 1.800 personer og 400kjøretøy. Man kan jo nevne at de har med MilitærPoliti, Leger, Ambulanser og eget luftvern. Man regner med at Bodø vil tjene 40millioner kroner på Battle Griffin.. Dette blir nok spendende. 21.februar er det.. Engelsk mennene kommer vel også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 optagelser til en film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Militær øvelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Battle Giifin er navnet på alle øvelser i NATO som har som delmål å øve NALMEB lagrene i en NATO artikkel 5 øvelse. Ca 1000 fra USMC skal være med i den sammenheng. Siste BG var i 99 om jeg husker rett. (Jobbet som lager-nisse på Hovedarsenalet i 2 mnd i den perioden.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 strong resolve er bedre og det var rett i nabolaget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Gode nyheter. Steinar: Da forhåndsbestiller jeg baksete-tur med Tronado på neste fs-treff. Fikser du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Åj,dette blir bra.Kommer vel sikkert en del "heavy" transportfly i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 tror nok det ja fikk høre fra fattern at Luftwaffe vist nok har en egen Airbus som er PAX bygd... den tar vel 200 i slengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det har de, A310, som er i Norge ofte. (De kan konfigureres som sykehus og cargo fly også.) Nå i høst leverte Airbus den første A310MRRT ombyggingen også. (tankfly) A310 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Anders Eff: Any sjanse for mil exer aktivitet på Bardufoss i vinter?... fotomessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja, men ikke under BG..... Ellers så er det ikke sluppet til media ennå, men du vil nok finne det ut når du kommer opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bortover... (Andøya 4 dager til) Ellers så finner jeg vel ut av ting på egenhånd her jeg er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ellers er du ikke rare e-off'n! Ellers så vil det ikke forundere meg om vinteren vil vise tre store kattedyr leid av en konge, jaget av en trollmann ridene på en varm vind fra Montanas høye bjerge! (Se om du dekoder den du!) PS: Ja jeg har kjedet meg på kveldsvakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jaaa! Den skulle jeg egentlig vært med på... (sukk) Hadde vært gøy det, men det shatans Forsvaret sendte meg på Wing-Ops Rygge, og der er det jo gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Siste BG var i 99 om jeg husker rett. (Jobbet som lager-nisse på Hovedarsenalet i 2 mnd i den perioden.) Dette stemmer veldig bra Anders, var med på denne øvelsen i min førstegangstjeneste. Masse heftig som var med den gongen og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.