Gunnar Grønlien Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! For de som skal ut og fly på VATSIM i kveld kan jeg si at ENSV_V_CTR vil være online til klokken 2200L i kveld. Trafikk er gjertelig velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hadde ikke hatt noe imot å tatt meg en flytur vestover, men med tanke på at mattetentamen venter på meg i morgen så er vel det nok smartere å regne matte. Men hvordan blir det med ATC i morgen, har satt av hele ettermiddagen, kvelden og natten til flygning som en premie til meg selv for at jeg har kommet meg igjennom den tyngste tentamen i år, flyr gjærne dit det stiller opp ATC, men hadde vært greit å vist det på forhånd! En liten notis ang. forkortelser på klokkeslett, for Norge gjelder CET (Central European Time), greit å ha med seg vidre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har musikk-prøve i morgen. Jeg slutter klokken 1500 i morgen. Så er det middag når jeg kommer hjem. På kvelden skal jeg på klassefest, men jeg skal se om jeg kommer meg online deretter. Blir også online store deler av helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Da logger jeg av, riktig nok 25 minutter før tiden. Jeg kommer et par turer innom og sjekker ServInfo og kommer online dersom det kommer noen fly. takk for trafikken folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kjekt med litt ATC, vettu Er du online i kveld også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kjekt med litt ATC, vettu Er du online i kveld også? Jeg slutter klokken 1500 i morgen. Så er det middag når jeg kommer hjem. På kvelden skal jeg på klassefest, men jeg skal se om jeg kommer meg online deretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Blir ikke lenge før jeg kommer meg på som ATC nå hehe. Har sendt mail til Olof om at jeg ønsker trening nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kjekt med litt ATC, vettu Er du online i kveld også? Jeg slutter klokken 1500 i morgen. Så er det middag når jeg kommer hjem. På kvelden skal jeg på klassefest, men jeg skal se om jeg kommer meg online deretter Leste ikke alt thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.