Werner Rafteseth Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Heihei! Fikk plutselig beskjed i går kveld om at "your beta version has expired." prøver å laste ned nyeste versjon, men får ikke ny squawkbox.exe fil hvor finner jeg denne? har lasta ned den fila vatsim.net viser til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 øhhh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 øhhh? Prøver å koble til Vatsim. Jeg har lasta ned Squawkbox, installert, men det ser kun ut som Common Shape Libary som er der. Legger til models og painter, samt fsuipc. Dette er sb-2002.zip som Vatsim.net's Pilot Software viser til. Er det bare jeg som er helt ør i hodet etter gårsdagen eller Uansett, når jeg prøver å koble til vatsim, legger til brukernavn og passord, og kobler til vatsim's europe server, trykker OK. Får beskjed om at beta versjonen har gått ut, og jeg må laste ned ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takker til Julian for kjapp hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 øhhh? Du er alltid til slik en affektiv hjelp du Per-Kristian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 I dette tilfellet til like stor hjelp som Werner, som godt kunne postet hva løsningen var dersom andre hadde samme problemet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Lasta ned 2.6.5 fra flightsim.com vatsim linka ikke til rette programmet fant jeg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Haughom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 He he .. Høøøø er ikke mye til svar men det kom til slutt, altså flightsim.com. Har ikke vært på nettet de siste måneder pga fullstendig oppgradering til xp og FS2004 og nå er jeg klar for nettet igjen bare jeg får SB på plass. MVH Lasse Haughom B737NG Artic Project VBX165 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Haughom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei igjen ! Jeg var på flighsim.com og så men klarte ikke å finne fila søkte på Squawkbox men negativt. er det freeware ?? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg visste ikke at SB var kommet i public BETA stage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.