Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja det var mye og finne på VG i dag. Blandt annet denne saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Burde være en større straff enn bare 6 måneder fengsel! Burde bli lagt inn på sykehus:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 va jo det. Han mesta jo jobben og ble ydmykt offentlig ekke det straff nok? også i tilleg få ett halvt års fengsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Rondestvedt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I mine øyne er ikke det straff nokk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det du som svarer alltid til mine komentarer? hehe, jo jeg tulla bare, men tenk om alle de uskyldige civile hadde mistet livet pga han mannen. Han burde ha mer vett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 hehe ja du sier jo noe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er man nå full hvis man har mer en det dobbelte av lovlig promille? Hvor gammel var denne kapteien? 3år? Eller ar promillegrenssen i England alvorlig høy? Til tider kan VG være en stor gass-ballong! Irriterende. Men dette er en alvorlig sak. Piloter bør være påpasselig med at slike situasjoner ikke skjer . Ta sine forhåndsregler om festing dagen før jobb. Det er noe som jeg tror folk flest gjør. Bruker dere å feste dagen før jobb? søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Epsen går ut fra du så at mannen var 51år og promille grensen i Engald for og kjøre bil er 0.8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Og fly og bil er det ingen forskjell på nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da.. Ironi min venn (somaldrihartidtilåfåthrottlensinfikset!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da.. Er vel snart på tide det blir opprettet egne holdings for BA så de eventellt kjøre av på om hangover'n skulle ta overhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Står det på chartene: HH (Hangover Holding), only for aircrafts registred as a BA aircraft. (Booz Airliner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Haha! Den var [sensureeert] meg god! HH du liksom We are holding at the common "Hangover Holding Point"... synes jeg hører den for meg... then SAUNA and PARTY intersection Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Står det på chartene: HH (Hangover Holding), only for aircrafts registred as a BA aircraft. (Booz Airliner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.