Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå er det alt for lenge siden vi har hatt en ordentlig sydentur med tidlig departure. Det er nå på tide med vår årlige Samos tur, som vil skje i romjula, men vi trenger help fra våre piloter til å bestemme dato. Derfor ber jeg de som ikke har noe med dette å gjøre om å la være å stemme! Det blir valgt en dato for turen nedover, og en dato for turen hjem, begge turene skjer på morgenkvisten (før solen har stått opp!) Her er de aktuelle datoene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jaja, jeg vil også bli medlem men fikk jo avslag så det suser etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hehe, hvor mange ganger må jeg si at vi faktisk krever at pilotene har god greie på hva de driver med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jaja, jeg er klar over at du sa d da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ivar. Hva var hjemmesiden deres? må forresten også si at jeg kan ikke bli med før julaften, p.g.a at min joystick er ødelagt. Hvis jeg får meg ny joystick på julaften så blir jeg med (da hvis det blir etter julaften) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 21 og 22 er iallefall de mest ideelle tidspunktene for meg Eksisterer det noe skikkelig payware scenery for Samos forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 btw hvor i HULESTE er Samos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hellas Ganske liten rullebane, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ivar. Hva var hjemmesiden deres? http://www.buz.no/guttapatur_v3/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Vil gjøre oppmerksom på at vi har valgt å gå i fra ordningen med teoritester. Fra nå av blir det sendt en søknad til meg, å derifra godkjenner jeg og Julian pilotene etter magefølelsen. Og Per-Kristian, du har ennå ikke forstått det? Det er ikke foruten grunn at vi har et medlemsskap, og ikke foruten grunn at du ikke er medlem.. Blir sliten av deg nå! Samos er en liten flyplass på øyen Samos i Hellas, bare noen kilometer fra grensen til Tyrkia. Den er klassifisert som "farlig", og har du vært der forstår du hvorfor. Approachen er mye mer krevende enn Madeira grunnet den meget korte rullebanen. Meget bra freeware scenery finnes, skal gi mer informasjon om dette når dato er avklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ivar. Hva var hjemmesiden deres? må forresten også si at jeg kan ikke bli med før julaften, p.g.a at min joystick er ødelagt. Hvis jeg får meg ny joystick på julaften så blir jeg med (da hvis det blir etter julaften) Haha, ja det var [*********] ikke småe krav.. Hold deg bare unna til å love sånn smått at du kan være med eller ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 btw hvor i HULESTE er Samos? www.google.com ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Wow,dette såg unektelig intr ut.Har lest litt krav og div for piloter osv.Siden jeg er en newbie i alle sammenhenger på VATSIM,og voic'n som hakker endel når jeg flyr online,så vurderer jeg det slik at jeg ikke orker å SPØRRE engang om deltakelse.Men det kommer nok andre sjanser Dere får ha en flott tur. Asbjørn Furu Orbit63 LN-AFU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Asbjorn, det er karen som har forstått det! Må igjen få gjennta at vi har strenge krav hos våre piloter, så ikke hvem som helst kan bli medlem. Hvis vi skulle tatt inn de som måtte ønske det hadde hensikten med Gutta På Tur fallt bort, hvem som helst kan jo organisere en vanlig groupflight. Mange grunner til at vi kun ønsker "erfarne" piloter, og slik vil det nok fortsette å være. Men det er bare å hoppe bak spakene å tilegne seg kunnskap og erfaringer på VATSIM, flyr du nok tar det ikke lange tiden før du får ditt navn på våre hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva med 50 timer online VATSIM og FS siden 95? Vet 50 timer ikke er mye å skryte av, men jeg kan da hvertfall språket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ser ut som at det er Lørdag 25. som er mest populær for øyeblikket for tur og retur 27. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ser ut som at det er Lørdag 25. som er mest populær for øyeblikket for tur og retur 27. Det der innlegget var sikkert like unøvendig som dette. De fleste klarer vel å lese av resultatet selv vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Selv om de datoene er mest populære så betyr ikke det at det blir datoene, de bare gir meg en liten pekepinn på hvilke datoer som passer best. Har forøvrig fått inn en del søknader om å bli medlem, og siden vi har valgt å gå bort fra teoritest ordningen å satser på magefølelsen er det enkelte som trenger en praktisk test. Jeg vil derfor sette opp en bestemt dato for praktisk test, de som er aktuelle får beskjed om det per. mail. Derfor, siste frist for å melde seg inn for denne gang vil være fredag 3. desember (førstkommende). Stay tuned for testdato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick Ja, herregud er det noe vi vet så er det vell det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Uansett om jeg fikk være med Born to be a realist.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Noen som leter etter sympati her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick Ja, herregud er det noe vi vet så er det vell det Hæ? Har ikke hørt noe om at han har fått ødlagt sin flere år gamle joystick jeg?!??! Men slikt skjer, slike varer må byttes ut en gang i blandt, spessielt om man tar i for hardt på stikka.. Men du kan da umulig vært så harhendt med stikka di Per-Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick Ja, herregud er det noe vi vet så er det vell det Hæ? Har ikke hørt noe om at han har fått ødlagt sin flere år gamle joystick jeg?!??! Men slikt skjer, slike varer må byttes ut en gang i blandt, spessielt om man tar i for hardt på stikka.. Men du kan da umulig vært så harhendt med stikka di Per-Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 næh. Force feedbacken ble kvælt da noen sølte cola på den (er ikke kun jeg som bruker denne maskien) og nå er vist en del ting bynt og dette fra hverandre. Har slått litt med ett uhell i veggen osv. såe hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Skjønte ikke det der med påmelding til testen. Skal vi som vil, melde oss på via mail eller sender du mail til de som allerede er aktuelle også melder vi oss på etterhvert som vi får den mail'en? EDIT: kan vi ikke bare si det sånn at jeg er påmeldt, også sender du mail, eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Skjønte ikke det der med påmelding til testen. Skal vi som vil, melde oss på via mail eller sender du mail til de som allerede er aktuelle også melder vi oss på etterhvert som vi får den mail'en? EDIT: kan vi ikke bare si det sånn at jeg er påmeldt, også sender du mail, eller ikke... Vi har hatt noen problemer med siden vår, så slik det skal foregå er at man "melder seg inn" ved å registere seg, hva som skjer derifra er jeg ikke kjent med. Men hvor hver gang noen registerer seg får jeg tilsendt et varsel via mail, så snart jeg får tid tar jeg en titt på timetallet til kandidaten. Er jeg i tvil om denne kandidaten passer inn setter jeg opp en online test, som vil skje iløpet av helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 næh. Force feedbacken ble kvælt da noen sølte cola på den (er ikke kun jeg som bruker denne maskien) og nå er vist en del ting bynt og dette fra hverandre. Har slått litt med ett uhell i veggen osv. såe hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 næh. Force feedbacken ble kvælt da noen sølte cola på den (er ikke kun jeg som bruker denne maskien) og nå er vist en del ting bynt og dette fra hverandre. Har slått litt med ett uhell i veggen osv. såe hehe hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 næh. Force feedbacken ble kvælt da noen sølte cola på den (er ikke kun jeg som bruker denne maskien) og nå er vist en del ting bynt og dette fra hverandre. Har slått litt med ett uhell i veggen osv. såe hehe hva? Bare intern humor mellom rsten av fs.no-brukerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.