Gå til innhold

Advarer å fly med Ryanair


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Man får hva man betaler for.

 

Til London og Glasgow kommer man nå med Ryanair hver vei nesten billigere enn det koster å komme seg bort til Torp, selv om billetten bestilles bare få dager før avreise (flere avganger nå til kr. 1,- + avg.).

 

At sånne episoder er kjedelig er det ikke nødvendig å diskutere en gang, men det er heldigvis sjeldent. Har fløyet med dem 40-50 ganger siste årene, aldri opplevd noe tull som ikke man opplever med "dyrere selskap". Litt småstressa og sure flyverter og -vertinner som knapt nok er kommet over puberteten ja, men man kommer seg dit man skal, og det med en punktlighet som er blandt de aller beste i hele Europa.

 

Vi trenger Ryanair! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småstressa og sure flyverter og -vertinner som knapt nok er kommet over puberteten ja

Spør du meg er ikke det så rart. Jeg hadde også vært småstresset og sur hvis jeg hadde vært flyvertinne i ett møkkaselskap som Ryanair.

det ville jeg også vert. for det hadde vært surt og ha tittelen flyvertinne når du egentlig skulle vært flyvert.

 

mvh Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er ikke det så rart. Jeg hadde også vært småstresset og sur hvis jeg hadde vært flyvertinne i ett møkkaselskap som Ryanair.

det ville jeg også vert. for det hadde vært surt og ha tittelen flyvertinne når du egentlig skulle vært flyvert.

 

mvh Fredrik.

 

Ahh, dermed ble du automatisk medlem i min fan-klubb Fredrik - jeg håpet virkelig at noen skulle komme med en slik kommentar, siden jeg selv jobber som CA. Takker!!.

 

Hilsen en som IKKE er flyvertinne, men heller evt. flyvert, kabinansatt, Cabin Crew (CC) eller

Cabin Attendant (CA).

Klinger LITT bedre enn flyvertinne, jau.. faktisk!. ""

 

--------------------

Mvh:

 

Lars B. Frostad

http://www.novair.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...