Åge Storli Berg Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Når jeg skal koble meg opp til en server, går det, etter 10 sek. eller noe slikt, kommer dette: The Attempt to connect Timed Out without etablishing a connection Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan ikke noen sende Åge det textdocumetnet som alle serverene ligger inne på?? Jeg har det på en annen pc en den jeg sitter på no så jeg kan ikke sende det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 FIKK DET AV GEIR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Når jeg skal koble meg opp til en server, går det, etter 10 sek. eller noe slikt, kommer dette: The Attempt to connect Timed Out without etablishing a connection Er ikke det bare å oppdatere ipaddr dolumentet via serveinfo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Som sagt, dette er avsluttet. Jeg fikk filen av Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Fikk det jo til å går. Men så, når jeg skulle innpå i dag, vil ikke SBRELAY1.2 funke... [image]http://surl.se/bilder/2749.jpg[/image] [image]http://surl.se/bilder/2750.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis du ser nede i hjørnet der med klokken så er det to og tre SBRELAY`er som kjører samtidig.....prøv og lukk ned de og start programmet på nytt. Hvis ikke så anbefaler jeg og starte pc`en på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Var sånn i går kveld når jeg lå meg og:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Kalleberg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Finnes en erstatning for SBrelay Ligger i FS.no filbibl. Last ned: Clicky clicky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ANBEFALER STERKT DET RUNE SIER!!!! [VIKTIG] SBRelay er et drittprogram for meg ivertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Kalleberg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Endelig noen som hører på meg og er enig Om jeg nå bare kunne få noen tips i utviklingsforumet om VA spillet... (ok dette var liiiiiiitt spammy, men en gang er vel lov?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Finnes en erstatning for SBrelay Ligger i FS.no filbibl. Last ned: Clicky clicky! Ikke så mye lettere:-p: Run-time error '-2146074235 (80158185)': Automation Error Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Kalleberg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Øh... formatere og reinstallere windows? Litt drastiske tiltak men om du vil fly på vatsim så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe. Hva gjør man ikke for FS. Har formatert et par ganger etter feil her og der i FS. UT ville ikke la seg installere bla. pga en spyware som ikke gikk å fjerne. C:\\format c: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Tror jeg skal slutte og spørre her jeg:p Begynnte å funke igjen:-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ja,IKKE bruk Sbrelay! Bruk heller denne den Rune linker til! mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.