Bobbo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Som dere kanskje har fått med dere, har nåværende director bestemt seg for å fratre stillingen. Nicklas har gjort en meget god jobb som director så dette er synd for oss, men vi må jobbe videre og se fremover. Sjekk denne linken for å få informasjon om hva som skjer videre: http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=806 Til orientering kan alle medlemmer i VACCSCA foreslå kandidater til stillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 av en eller annen grunn kommer jeg ikke inn på den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Fungerer helt fint her. Prøv på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehe. "Your account has been temporarily suspended. This suspension is due to end on Dec 13 2004, 16:41." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte Benberg Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hehe, dooh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tør jeg spørre hva du har gjort nå da PKJ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Geir. Som du husker så ble jeg jo først suspenda som ATC. Da ble jeg også suspenda fra VACCSCA. Men men, 13.desember er det på'n igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Men du kan fly på vatsim nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.