aleksander rødland Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hei alle sammen! Søndag 5. desember er det tid for LAN-party. Vi møtes I klubblokalene til Bergen Aero Klubb kl 11:00 for rigging av utstyr, og vi regner med å avslutte innen kl 18:00 Det er mulig å kjøre helt til døren her. Ta med nettverkskabler (de som har) - og vi mangler også en HUB Jeg anbefaler alle som ikke har transport å avtale med dem som kjører Så langt ser det ut til at vi blir ca 10 stk. Jeg blir med dere hele tiden som ansvarlig for klubben. Jeg regner også med at vi får besøk av en instruktør, som helt sikker villig vil svare på spørsmål. (Han vil nok også orientere litt om klubben...) Vel møtt I klubbhuset til BAK på førstkommende søndag kl 11:00 Mvh Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gleeeder meg! Skal ta med meg kamera også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Synd at jeg ikke kan komme, hadde sikkert vært hyggelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis alle de som har netverkskabel kunne sagt i fra så hadde det vært fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Bra! alle som har netverkskabel/netverkskabler bare ta de med vi trenger de!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skal s eom jeg klarer å leite frem min nettverkskabel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Erik Knudsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvem er det som kjøre til Bergen Aero Klubb i morgen kunne gjerne trenge transport enten hjemmen fra eller fra en plass nært Askøy. Jeg kan gå med alt ut datautstyret men ikke så langt. Jeg har dataskjermen som blir et lite problem. Hvor mange trenger transport er det bare meg eller flere en meg bare lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvem er det som kjøre til Bergen Aero Klubb i morgen kunne gjerne trenge transport enten hjemmen fra eller fra en plass nært Askøy. Jeg kan gå med alt ut datautstyret men ikke så langt. Jeg har dataskjermen som blir et lite problem. Hvor mange trenger transport er det bare meg eller flere en meg bare lurer. Sjekk mailen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei! Det ser dessverre ut til at jeg ikke klarer å komme i morgen. Det er mulig jeg kan stikke innom såvidt, men heller ikke mer. Jeg ønsker dere alle riktig lykke til, dette er et flott initiativ! Hilsen Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Da ble altså jeg også forhindret fra å komme, men jeg håper at jeg får noen rapporter fra treffet, dere hadde det sikkert kjempegøy og jeg gledet meg mye i forveien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Haloyse.. Kunne dessvere ikke komme søndag 05.12 Har hørt mye om hvor gøy dere hadde det... Bare lurte på om det er planer om å ta det igjen en gang, om ikke så lenge.. I hvertfall skal jeg komme da.. MVH Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei! Tror nok vi skal det det flere ganger! Har bilder hvis noen vil se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde vært veldig fint med en liten rapport fra treffet, Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hallo. Skikkelig bra... Gleder meg til det blir... Mvh Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.