Gunnar Grønlien Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei alle sammen! Da har jeg avtalt Senior Student trening på Torsdag 11. november. (Førstkommende) Den vil starte klokken 1930 lokal tid og vil vare en god stund utover kvelden. Trafikk er gjertelig velkommen!!! Vi sees! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Regner med det er ENBR-Bergen du holder til på her og?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, her går det raskt opp i gradene, flotte greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er klart at vi må støtte opp om Fleslands-gutta. Men jeg kommer ikke på før en gang mellom 20-2100. Ser om det er behov for meg noen plass som ATC, ellers kommer jeg som pilot og "plager" deg litt Lykke til, selv om jeg tviler på at du egentlig trenger det. Her går det på dyktighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Selvgølgelig er det Flesland hehe Takker så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Gunnar, du gjør jo en fabelaktig jobb som ATC! Skal gjøre alt jeg kan for å prøve å komme meg online! om jeg ikke kommer, får du ha lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det VATSIM eller IVAO du skal bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 VATSIM, er det fortsatt noen som bruker IVAO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 VATSIM, er det fortsatt noen som bruker IVAO? Ivar, den va go' Lykke til med treningen! Du/(dere) er skikkelig gode, forventer å se dere som S3 level snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 VATSIM, er det fortsatt noen som bruker IVAO? jeg brukte ivao før jeg kom til vatsim. (var vel mest for og lære meg og bruker sb+fs ordentlig. ) ser ut til at det er bedre atc på hverdager på ivao enn på vatsim(dette er i tyskland,italia,frankrike. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ser ut til at det er bedre atc på hverdager på ivao enn på vatsim(dette er i tyskland,italia,frankrike. ) Fortsetter litt offtopic her jeg nå, bedre ATC, eller flere ATC'er? Har inntrykk av at ATC'ene på IVAO ikke er fullt så "skilled" som snittet på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 mente flere. du trenger jo ingen prøve på ivao. så det er kvantitet men ikke kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 mente flere. du trenger jo ingen prøve på ivao. så det er kvantitet men ikke kvalitet. Da var valget lett, [color:"red"]VATSIM 4 ever! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 mente flere. du trenger jo ingen prøve på ivao. så det er kvantitet men ikke kvalitet. Da var valget lett, [color:"red"]VATSIM 4 ever! [/color] * [color:"red"] oftopic [/color] * men helt enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Da er det vel bare for newbie'n å trå til igjen.Godt med trening.Ble en smule hektisk for undertegnede sist Søndag med både TCAS alert,mist app og gode greier.Bare nettet holder og kona har andre ting å gjøre.....,så kommer jeg ja. Asbjørn Furu Orbit63/LN-AFU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.