Kristoffer Rivedal Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fant en link med live ATC fra nord Atlanteren.. regnet med at det var flere enn meg her som kunne tenke seg å høre på det. http://audio-master.liveatc.net:8012/atlantic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De timene jeg har hørt på den der er det bare NY Oceanic FIR og Santa Maria, noe som vil si sør for 50N eller noe sånt.. Men mye KLM, Air France og Iberia til diverse plasser i Sør Amerika.. www.liveatc.net <- Der ligger det link til Live ATC på Trondheim også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HEI! Har holdt på å hørt på en annen live ATC, altså "Northeast Atlanta Macey Arrival" på www.atcmonitor.com, mye traffikk der, til og med radar skjerm, dere har sikkert hørt om den før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan jeg få link til ATC Streaming for norske flyplasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tror ikke det er noen som streamer her i Norge nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Østlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Takker å bukker for den Tom Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Merkelig stille der nå da men. Ny flygleder-streik kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Lite rutefly, men pokker så mye helikoptertrafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Christian Gunnestad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hvor er det jeg kan høre med litt busy airport?og er det noen flere her i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hvor er det jeg kan høre med litt busy airport?og er det noen flere her i norge Hvis noen streamer her i Norge så kan jeg nesten garantere deg at det blir postet her. Spør du Thomas Gundersen, så kanskje han gidder å streame Sola. Christian Sager kan mulig streame Kvernberget. Torfinn Nome får ikke streamet noe stort mere enn det jeg får siden han bor rett nedi her bare. Vegar Mikalsen streamet ENGM men han har flyttet til USA nå. Så etter det jeg vet er det bare disse som jeg tror får streamet noe: Meg Torfinn Nome Christian Sager Thomas Gundersen Mulig det er andre også, men da har de iallfall ikke sagt noe om det på dette forumet iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Stig Sandnes har snakket om å streame Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Stig Sandnes har snakket om å streame Bodø. Hehe, ja, snart fikset egen server... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Merkelig stille der nå da men. Ny flygleder-streik kanskje Var nu en WIF maskin NETTOP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hør forskjellen fra JFK (New York for dere som er helt utafor) til enva (trondheim for dere som er enda mer utafor). Nå er jo tidsforskjellen ganske stor fra klokka ti om kvelden til 2-3 tida i statene, men...ja...jo...forresten...når jeg tenker meg om så er det vel sikker like mye traffik i trondheim på samme tid...øh...øh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kvernberget med en del av ENTR og ENSV/ENBD HER ER DEN Trafikken her er fra ca halv 7. til kl 23.30 Utenom "trafikk tid" kommer jeg til å begynne med streame opptak fra tidligere da jeg har en del av dette, så her er det ikke dødt skal prøve å holde den oppe så mye som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Torp og Farris er her... ENTO Torp METAR observed at: 2 Nov 06:20 UTC (1 hours and 30 minutes ago) Wind direction: from 360 degrees Wind speed: 2 knots Visibility: 2400 meters at Southeast Present weather: Partial Fog Temperature: 0 degrees Celsius, Dew point: -1 degrees Celsius Altimeter setting: 1027 hectopascal Recent weather: Fog Visibility: 2400 meters at Southeast Ser ikke veggen på nabohuset engang her jeg, og det er bare 20 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.