Einar Kristiansen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nok en flott Vatsim kveld ,Mye trafikk på G.moen,og fikk ettervert mye å henge fingrene i som "mannen i Tårnet" . Ingen tvil om at mørke og sure høstkvelder skremmer folk til PC'en. Fortsett slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 gleder meg til jeg får fly igjen. Får bare håpe at ikke trafikken og ATC er dotte ned da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var en meget fin kveld. Fløy fra Keflavik Island, men fikk sett all trafikken på ENGM før eg kom ned. Er godt at været har sitt innblikk i hobbyer som folk har Var en stakkars Engelskmann som hadde problemer med FS på Gardemoen, men eg håper vi ga han noen tips på veien. Takk til ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, jeg fikk også logget på som ENSV_V_CTR, men kom nok akkurat for sent til det lille rushet fra ENBR, men jeg har da hatt 3 fly i kveld! Var synd at Geir og Gunnar måtte dra (?), ellers hadde det nok blitt mer trafikk på de vestlige traktene også. Men jeg har hatt det gøy jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Joda, takk til dere alle for en flott kveld. Hadde min første jobbkveld med Dash8-Q400 i kveld, skal opparbeide meg type rating på den før jeg fortsetter å fly 737 igjen. Var faktisk innom alle ATC'ene som har vært logget på i kveld, ENBR_V_TWR, ENBR_V_APP, ENOS_V_CTR, ENGM_V_APP, ENGM_V_TWR, ENSV_V_CTR og ENZV_V_APP. Regner med å kunne fullføre typeratingen min i morgen, så det blir nok et heftig kjør fra min side mellom Sola og Flesland. Mulig jeg får noen avstikkere for å få litt variasjon også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kan gjette hvorfor Geir og Gunnar måtte dra.... De ble jaga i seng av mora si p.g.a de skulle på skole i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kan gjette hvorfor Geir og Gunnar måtte dra.... De ble jaga i seng av mora si p.g.a de skulle på skole i morra den synes jeg var unødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jepp. Brødrene Grønlien gjør en damn good job på Flesland. Jeg har besøkt Flesland flere ganger og fått god og proff service fra ATC. Hvilke tanker du har om at de logget av, er jo totalt uinterresant for andre?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kan gjette hvorfor Geir og Gunnar måtte dra.... De ble jaga i seng av mora si p.g.a de skulle på skole i morra Nå er jo ikke de de enesten som har blitt jaget i seng av mamma`n sin da Per Kristian. Har selv overhørt atc-samtaler der til og med du har blitt jaget i seng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nå tror jeg ikke at innlegget fra Per-Kristian var ment som hån mot Gunnar og Geir, men reagerte selv på det han skrev her. Virket nesten som han følte deg sinnsykt voksen, men vi vet jo alle at du et titalls ganger selv har blitt jaget bort fra PC'en Per-Kristian, så selv om innlegget evt. var ment som en spøk så synes jeg det var unødvendig. Men dette bygger nok på en dårlig formulering fra Per-Kristians side, tonen over innlegget synes jeg var nedvergende mot brødrene Grønlien. Tviler nok på at dette var grunnen, selv så jeg Gunnar ta av fra Gardermoen bound for Værnes etter at han hadde logget av som approach. Det er vel lov å logge av selv om du ikke blir "jaget bort", er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 må nesten si meg litt enig med deg Ivar. Dette kan være ment som noe annet enn det blir tolket som, så vi får glemme dette. men det VAR en utrolig hyggelig kveld, selv om jeg bare satt online 1,5 time, så var det bra med trafikk! Takker for en fin kveld, og håper dere kommer igjen på Søndàg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er enig med Christian, det er fort gjort å feiltolke, har flere ganger vært ute på dypt vann selv etter at jeg har valgt feil ord. Så vi lar denne saken ligge, og holder oss til tråden.. Takker for en fin kveld, og håper dere kommer igjen på Søndàg? Det skal du ikke se bort ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Joda, vi ble sittende en tund før vi startet FS og tok en tur til Værnes med ATC. Da til frusterasjon så vi at ENSV var online! Takker for all trafikk på Flesland. Var flere ganger jeg som TWR hadde 4 fly under min kontroll!! Var kjempegøy! PKJ: Nope, vi ble ikke jaget i seng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jepp, vi hadde det skikkelig gøy på Flesland i går også! Takk for all trafikken som kom innom Flesland og ellers i Norge! Håper det kommer flere slike kvelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Applaus for de nye ATC-MTO'ene (most time online) Geir og Gunnar, dere gjør en kjempe jobb, jeg kan logge meg på nesten når som helst på døgnet og nesten forvente online ATC i Bergen. Det kaller jeg service (ATC service). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.