Sondre Aabø Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei Du har ikke noe å finne på du heller nei, jeg har værefall satt meg til å gjøre noe. Skal nemlig ha trening til Søndag på Gardermoen. Klarer vi å få masse piloter denne gangen også ? Er online fra kl 1900 til kl 2200 lokal ENGM_V_APP. Velkommen skal dere være til en topp VATSIM kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Seff kommer jeg. Kan ikke la en søndags kveld gå fra meg uten en tur innom VATSIM. Fint å vite at jeg er sikra litt atc hvertfall i norge Vi snakkes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 seff kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg har planer neste søndag Vatsim planer ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe whoha...Den tenker jeg satt christian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ENGM_V_APP online fram til kl 22:00 og da er det slutt!! Ta deg en tur da vel. Vi tenger flere fly her fortiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 seff kommer jeg ikke...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Takk til alle som tokk seg tid til å hjelpe meg med trening på Gardermoen Søndag 24. Oktober. Jeg registrerte 26 flybevegelser ut og inn fra Gardermoen. Slenger på et lite bilde over radarbildet jeg hadde i en periode det var litt hektisk. [image]http://home.halden.net/sondre/atc.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.