Gå til innhold

gikk bananas på chaterfly


tom i ballestad

Anbefalte innlegg

Husker det var noen som på død og liv skulle ha med seg ølflaskene sine inn på flyet fra Lanvetter tl Malaga. De hadde glemt å legge dem i kofferten som allerede var i lasteommet på flyet og de fikk ikke ha flaskene med seg inn (det var glassflasker). Det endte med at de måtte la ølet bli igjen i Sverrige, dama i skranken sa at de skulle få dem tilbake når de kom hjem igjen (hun skjønte at de ikke kom til å huske det pga promillen) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, skulle det vært totalforbud mot alkoholservering/drikking i fly. Også forbud mot å slippe synlig berusede personer ombord.

Spør du meg bør vel også småunger som ikke sitter stille burde vert levert i cargoen.

Samme med folk som ikke klarer å vente med å gå på do før "fasten seat belt" lyse slukkes. Ja her er det mye å ta fatt i gitt, bare du har de riktige meningene (Tok du den Alekasander? hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser veldig mye med fly, og gruer meg alltid når jeg skal nærme meg gaten med flyet til Oslo, enten det er på Heathrow, Schiphol eller Kastrup.

 

Ved gaten kryr det nemlig av teite nordmenn som snakker norsk, og skiller seg ut fra alle andre mennesker ved å se ut som malplaserte "fiskerbønder"... Grunnen til at jeg gruer meg er at jeg er redd folk skal ta meg for å være nordmann.

 

Det ER flaut å være norsk i utlandet, spesielt på fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bannlys dem fra all flyvning i all fremtid på vanlige flyreiser (charter/ruteflyvning).

 

Da kunne kanskje noen opprette et flyselskap for disse gærningene. Flyet kunne da ha vært spesial innredet med celler (les:bur) som de enkelte satt i med strøm halsbånd rundt halsen. Minste antydning til "tendenser" så gir man dem en "karnafling".

 

Prisen for en tur Oslo-London : 20000 kr (en vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke alkoholen alene som forårsaker at disse folkene går amok i flymaskiner.. Det er riktig nok en av flere utløsende faktorer men til syvende og sist har det jo med selve personligheten å gjøre.

 

De som er aggresive i edru tilstand blir også aggresive i fylla.

 

Selv er jeg en veldig fredelig type som har vært full som en dupp på fly, men har likevel null problemer med å holde

meg i ro!

 

Selvsagt hadde totalforbud mot promille på fly hjulpet statistikken, men problemet er jo i bunn og grunn (Joakim påpekte) at vi er jo ikke så kontinentale her oppe i nord, og noen har problemer med å styre sinnet sitt, og burde egentlig ikke vært på et fly i det hele tatt..

 

"Sorry, du ser sint ut - du må desverre bli igjen her på Gardermoen"

 

Hmm... hva ville jeg egentlig si med dette innlegget? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og historien er ennå ikke slutt!

Selv synes jeg det er meget beklagelig med slik oppførsel, hadde nok reagert ganske sterkt på slike episoder om de hadde forekommet ombord på en flygning med meg i venstre setet.

Men nå må vi ikke glemme at Trøndelag er stort og vi har mange rare mennesker i denne delen av landet, og forskjellen mellom byborger og bonde er stor!! Så vi skal være forsiktige med å skjære alle over en kam!

 

Litt out of topic så kunne jeg godt meldt meg frivillig til å være vakt ombord på Spanairs flygninger! ""

To fluer i en smekk for meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bannlys dem fra all flyvning i all fremtid på vanlige flyreiser (charter/ruteflyvning).

 

Da kunne kanskje noen opprette et flyselskap for disse gærningene. Flyet kunne da ha vært spesial innredet med celler (les:bur) som de enkelte satt i med strøm halsbånd rundt halsen. Minste antydning til "tendenser" så gir man dem en "karnafling".

 

Prisen for en tur Oslo-London : 20000 kr (en vei)

 

Noe ala Con Air ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...