Stian Kolrud Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei Har hørt av en venn av meg at det er en ikke helt god flygeleder på gardermoen, og det mener jeg. 1. Braathens LN-TUK klarert for avgang bane 19L, hedding to,,, å kirkenes, det var langt 2. Det kom noen fransker på besøk og han begynte igjen, snakker halv gebrokkent engelsfransk Oui?? Flyet kommer med denne komentaren: can you please repeat that in english please. kom på den just å holdt på ¨å le meg i hjel!! håper dere her samme humor som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Va med å legge til en ( ) smiley? Skjønte ikke at det skulle være morro før helt i slutten, og allerede da prøvde jeg å forstå hvor irriterende du synes han var hehe Men, har hørt han der på Sambandet ;p hehehe artig kar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 noen som vet hvor jeg kan laste ned noe han har sagt på intrnett, vet at det går ann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er nok Isak det er snakk om her ja. Ta et søk her på forumet og du vil finne mer informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 fant ikke noe mer her men noen som vet hva jeg må søke på for og finne noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Christian Gunnestad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det høres ut som Isak .Hørt mange gode historier om han på fornebu...Dere har sikkert hørt om han som rapporterte seg inn på bottom of bunnefjorden....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det ser ut til at det er Isak ja.... skal vi se tror jeg har ett lite klipp fra han jeg kan laste opp på upit.dk og gi link.... da var det ordna og her er den: Isak i farta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 At det går ann..... Kan ikke være kjedelig på gardemoen med den karen i tårnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 nei hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvilket program må jeg bruke for å spille av den filen som Per-Kristian la ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du skal pakke den ud med winrar (ved ikke om winzip også klarer dette). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette er en vanlig wav-fil og kan spilles av i f.eks. RealOne Player, men den komprimert til .rar-format. Du kan hente ned en demoutgave av "utpakkings"-programmet her. .rar-filer kan vel sammenliknes med .zip-filer om jeg ikke er helt på jordet Edit: leste bare side 1 og så ikke at John allerede hadde svart på spørsmålet, men lar det ligge p.g.a. linken til WinRAR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Heggeli Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 er helt enig, jeg tror at isak bør ta et nytt kurs i hvordan man ska snakke til flyene he he he . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det ser ut til at det er Isak ja.... skal vi se tror jeg har ett lite klipp fra han jeg kan laste opp på upit.dk og gi link.... da var det ordna og her er den: Isak i farta Opptaket er såvidt meg bekjent tatt opp av undertegnede, vet ikke riktig hvor du har fåttt tak i dette for jeg kan ikke huske å ha lasta det opp, men det er nå så. Har ihvertfall drøssevis med opptak av både han og andre liggende, men skal straks på jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da jeg også har dette opptaket liggende på harddisken, så regner jeg nok med at det har blitt lagt ut en gang! Forøvrig er slike opptak meget morsomme; og har du noen andre litt spesielle godbiter liggende, hadde det vært kjempekult om du kunne delt de med oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 "Svinge å underhold passasjeran litt" Han er morro han der. . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg synes nå at han virker å kunne være litt slitsom i lengden han der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Winamp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Thomas, kan du ikke laste opp noen når du får tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 "Dump" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.