Frode Foss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg får følgende melding når jeg skal prøve å logge på SB: Error: Invalid Callsign or Password. Jeg har sjekket min ID på vatsim og den er godtatt, og jeg forsøker server 137.56.244.9. Brannmur forsøkt av...... Noen som har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har du prøvd alle serverene? (du finner dem i servinfo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Foss Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Om ikke alle så flere, alle med samme feilmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvis du nettopp ble med lem kan det ta litt tid før serverene oppdaterer seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Foss Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ble medlem i 2001, men har ikke vært aktiv på en stund, kan det være noe der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Foss Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Det hjalp å få nytt passord fra vatsim :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jepp, skulle akkurat til å si det. Vatsim klarte vell å slette alle passordene til brukerne engang, eller hvordan det nå var igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 nå må jeg dra emne opp igjen.... Jeg har ikke hatt problemer og fly på VATSIM men NÅ skjer det nå kommer jeg meg ikke på med ASRC og heller ikke med SB.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 nå må jeg dra emne opp igjen.... Jeg har ikke hatt problemer og fly på VATSIM men NÅ skjer det nå kommer jeg meg ikke på med ASRC og heller ikke med SB.... Du har jo nettopp spurt om dette i en egen tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.