Jan Ove Govasli Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei.Har endelig fått "bredbånd" så nå er det er mullig å laste ned saker å ting,funket dårli me 56k:-) Lurer på om noen har noe å anbefale. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er ikke så opptatt av/flink med store fly, men det er noen sceneries jeg kan anbefale: -Antilles 2004, finnes på avsim.net -Norske flyplasser, flightsim.no -Det meste på fotoscenery.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 www.meljet.com (der finner du pene 747er og 777er) også PMDG da.... så må jeg også nevne NA9 ABSOLUTT det er nesten sån MÅ HA ting når man flyr i Norge... jeg er ikke sikker på om du er ute etter freeware eller payware da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Finnest det en oversikt over "fly og panelprodusenter"? For min del tenker jeg da på freeware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det finnes ihvertfall en for sceneries, men jeg vet ikke av noen slik for fly. Jeg er også usikker på hvor komplett den lista jeg viser til her er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for alle svar, hva er na9 og hvor finner jeg norske flyplasser? Har hatt det før,men finner ikke igjen det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for alle svar, hva er na9 og hvor finner jeg norske flyplasser? Har hatt det før,men finner ikke igjen det. NA9 er en forkortelse av Norway Airports 9. Du finner den her i filbibloteket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 jepp, litt for snar til å spørre,fant det, Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes ihvertfall en for sceneries, men jeg vet ikke av noen slik for fly. Jeg er også usikker på hvor komplett den lista jeg viser til her er... Takker for den! Det var mye bra der.Både scenerys og charts. Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vil anbefale ett scenery som ligger her på fs.no, det er av Bremen (EDDW) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.